ارسال به دیگران پرینت

کیهان:

سلبریتی‌ها پول می‌گیرندتا از کاندیدای مورد نظرشان حمایت کنند

کیهان نوشت:راضیه تجار عضو هیئت موسس انجمن قلم ایران در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری درخصوص اردوکشی سلبریتی‌ها برای حمایت از کاندیدای موردنظرشان به سینماپرس گفت: تردید نکنید حمایت سلبریتی‌ها از برخی افراد به دلیل مطامع و منافع مادی است! آنها پول می‌گیرند تا از فردی خاص حمایت کنند و اگر بهره مادی از این حمایت نبرد هیچ اظهارنظری نخواهند داشت از این رو مردم هرگز نباید بر اساس آنچه سلبریتی‌ها تبلیغ می‌کنند دست به انتخاب بزنند.

سلبریتی‌ها پول می‌گیرندتا از کاندیدای مورد نظرشان حمایت کنند

نویسنده کتاب‌های «بانوی رنگین‌کمان» و «شعله و شب» افزود: امت بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی باید بر اساس آگاهی و ارزیابی خود مبادرت به انتخاب فرد اصلح کنند؛ افراد عاقل و بالغ و اهل بصیرت و فهیم نگاهی که دارند بر اساس شناخت شخصی‌شان است و باید از کسانی پیروی کنند که به تعهد و عرق ملی و سلامت اخلاقی و خداباوری آنها اعتماد و اطمینان کامل داشته باشند.

تجار با بیان اینکه عموم مردم باید مشارکت عظیم در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم داشته باشند تصریح کرد: ندای تحریم انتخابات تنها از حلقوم دشمنان در می‌آید و اینکه در حال حاضر برخی افراد در ظاهر هنرمند به ‌اشکال مختلف ندای تحریم انتخابات را سر داده‌اند نشان از عناد و کینه‌توزی آنها با اصل انقلاب اسلامی دارد و مردم هرگز نباید فریب آنها را بخورند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه