ارسال به دیگران پرینت

پیام خداحافظی زوج مهدی طارمی از هواداران پورتو

موسی مارگا مهاجم اهل مالی پورتو با انتشار پیامی در صفحات توئیتر و اینستاگرام خود، از هواداران تیمش خداحافظی کرد.

پیام خداحافظی زوج مهدی طارمی از هواداران پورتو

موسی مارگا مهاجم اهل مالی پورتو و زوج مهدی طارمی در خط حمله این تیم که نزدیک به یک ماه پیش به صورت رسمی به الهلال عربستان پیوست، با انتشار پست هایی در صفحات اینستاگرام و توئیتر خود، از هواداران تیمش خداحافظی کرد.

 

مارگا که در فاصله 3 هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر پرتغال و در زمانی که پورتو برای کسب رده دومی با بنفیکا رقابت سختی داشت، با حضور در ویدیو کلیپی که از صفحه رسمی باشگاه الهلال منتشر شد، به صورت رسمی خبر از پیوستن به این تیم عربستانی داد که این اتفاق باعث خشم شدید سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو شد به نحوی که مارگا پس از آن کلیپ دیگر برای پورتو به میدان نرفت.

 

مربی بندرنشینان اعتقاد داشت که تیمش برای کسب جایگاه دوم و سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان اروپا، با رقیب قدرتمندی به نام بنفیکا در رقابت است و اعلام پیوستن این بازیکن به الهلال آن هم پیش از پایان فصل منجر به از دست رفتن تمرکز هم تیمی های او می شود و به همین دلیل، کونسیسائو در 3 بازی پایان فصل نام موسی مارگا را از لیست تیمش خط زد تا این بازیکن نتواند آخرین بازی هایش را با لباس پورتو انجام دهد و در زمین مسابقه از هواداران اژدها خداحافظی کند.

با پایان این فصل از رقابت های لیگ برتر پرتغال، موسی مارگا با انتشار متنی در اینستاگرام و توئیترش، از هواداران پورتو خداحافظی کرد. در این متن آمده است: «من می خواهم از تمام هواداران پورتو، بازیکنان، کادر فنی، کارکنان و اعضای هیئت مدیره این باشگاه بزرگ صمیمانه تشکر کنم. به طور خاص، من از رئیس باشگاه و آقای سرجیو کونسیسائو که همیشه و در همه حال به من کمک می کردند، سپاسگزارم.

 

من 4 فصل را با پیراهن آبی و سفید پشت سر گذاشتم و این نهایت خوشحالی است که من همیشه بخشی از خانواده پورتو خواهم بود که طرفدارانش با شور و شوق باور نکردنی با این باشگاه زندگی می کنند! اینها سالهایی است که هرگز فراموش نخواهم کرد: سالها مبارزه، تلاش، جاه طلبی و فداکاری. برای پورتو آرزوی موفقیت زیادی دارم. باشد که این تیم موفق شود عناوین زیادی را از آن خود کند که هر چقدر هم تعداد آنها زیاد باشد، هرگز برای بزرگی این باشگاه زیاد نخواهد بود.

من انتظار نداشتم که اینگونه از باشگاه جدا شوم که باعث شد به شکل تلخی تیم را ترک کنم و بابت آن متأسفم، اما من فقط لحظات خوبی را که با هم گذرانده ایم در یاد خواهم داشت. پورتو مالک قلب من شده و در قلب من برای همیشه باقی خواهد ماند. به زودی شما را خواهم دید.»

 

موسی  مارگا به عنوان نخستین خرید رسمی الهلال راهی این تیم عربستانی شد و مدیران این تیم در پی جذب نفرات نامدار خارجی دیگر برای تقویت تیم خود هستند. الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

 

منبع : ورزش3
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه