ارسال به دیگران پرینت

زمان مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغی نامزدها | سه مناظره زنده تلویزیونی با حضور نامزدها

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مراسم قرعه کشی برنامه های تبلیغی انتخاباتی امشب یا فردا شب برگزار خواهد شد، از برنامه ریزی برای برگزاری سه مناظره تلوزیونی، سه مناظره رادیویی و دو مستند برای هرکدام از نامزدهای انتخاباتی خبر داد.

 زمان مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغی نامزدها | سه مناظره زنده تلویزیونی با حضور نامزدها

سید احسان قاضی زاده هاشمی  با اشاره به اعلام نظر شورای نگهبان در خصوص بررسی صلاحیت های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و اعلام اسامی از سوی وزارت کشور عنوان کرد: امشب یا فرداشب مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغی نامزدها برگزار خواهد شد، این مراسم در محل مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: در مدت ۲۰ روزه تبلیغات انتخاباتی به صورت روزانه از شبکه‌های مختلف رسانه ملی برنامه‌های انتخاباتی نامزدها پخش خواهد شد و جدول زمانی هر روز نیز به تفکیک هر روز اعلام می‌شود و سه مناظره زنده تلویزیونی با حضور نامزدها در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: هر یک از این مناظره‌های تلویزیونی حداقل در سه ساعت برگزار می‌شود اگرچه ممکن است زمان مناظره از سه ساعت هم بیشتر شود که این امر به تشخیص کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری است، درصورتی که هر کدام از نامزدها مباحث خلاف قانون انتخابات مطرح کنند به دیگر نامزدها فرصت اضافی داده می‌شود.

قاضی زاده هاشمی گفت: همچنین برنامه ریزی هایی انجام شده تا حداقل سه مناظره رادیویی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با محوریت مباحث اقتصادی برگزار شود، پخش دو مستند تلویزیونی ۳۰ دقیقه‌ای نیز برای هریک از نامزدها در نظر گرفته شده است که زمان پخش آن پس از مراسم قرعه کشی  اعلام خواهد شد.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه