ارسال به دیگران پرینت

عصبانیت نماینده سقز از وضعیت معیشت مردم| نماینده سقز: معیشت مردم به گروگان گرفته شد

عصبانیت نماینده سقز از وضعیت معیشت مردم خبرساز شده است. به گفته نماینده سقز معیشت مردم به گروگان گرفته شده است. نماینده سقز بر این باور است که به دنبال ناامید و دلسردکردن مردم هستند.

عصبانیت نماینده سقز از وضعیت معیشت مردم| نماینده سقز: معیشت مردم به گروگان گرفته شد

در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، بهزاد رحیمی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: امام راحل (ره) در بیانات تاریخی خود به دولت وقت فرمودند« از ایجاد نارضایتی و ناراضی تراشی جلوگیری کنید» اما مدیران شما در تمام سطوح گوی سبقت را از همدیگر ربوده اند.

نماینده سقز و بانه در مجلس با بیان اینکه عده‌ای با به گروگان گرفتن معیشت مردم، هربار به بهانه ای مردم را دلسرد و ناامید می‌کند اظهار داشت: این چه رویه نادرستی است که در کشور رواج دادید چرا یک شبه روغن را ۳۰ درصد، خودرو را ۱۰ درصد گران کرده اید، میوه و گوشت که از سفره مردم حذف شده است. اگر مدعی صادرات برق به کشورهای همسایه هستید چرا با این خاموشی های مشکوک مردم را ناراضی می کنید، شما صاحبان صنایع کشاورزی، اصناف، ارباب رجوع ادارات، دانش آموزان، دانشجویان و حتی ورزشکاران را متضرر کرده اید.

رحیمی گفت: من به جای شما دولتمردان ناکارآمد در مواجه با مردم کردستان شرم دارم، دولت تدبیر و امید زمام امور را به دست افراد ستادی‌اش سپرد که به واسطه تبانی و سوءمدیریت رتبه اول فساد اداری را برای کردستان به ارمغان آوردند.

رحیمی خطاب به رئیس جمهور تاکید کرد: چه کسی پاسخگوی این سیل قهقرای نابرابری و شکاف ها است، آیا به شما نگفته اند استان کردستان ۲ درصد جمعیت کشور را دارد ولی یک درصد از تولید ناخالص ملی سهم می برد. همچنین درآمد سرانه استان کمتر از یک درصد است. همچنین جایگاه استانداری و رتبه شاخص توسعه استان بسیار پایین است لذا باید دولت پاسخگوی این وضعیت باشد.

وی تصریح کرد: نرخ بیکاری را به ۲ برابر میانگین کشور رسانده اید، برای ماه های متوالی نرخ تورم در استان کردستان ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشور بوده است و این استان جزو گران ترین استان های کشور است به زبان ساده تر کردستانی ها ۱۰ درصد گران تر کالاها را تهیه می کنند دیگر نیازی به محاسبه شاخص فلاکت نیست، به میان مردم بروید که از سر و کله آن ها می بارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه