ارسال به دیگران پرینت

علت افزایش 50 درصدی کرایه ی تاکسی نت ها چیست؟

عضو شورای شهر تهران گفت: معلوم نیست تاکسی‌های اینترنتی تهران بر چه اساسی کرایه‌های خود را تا بیش از ۵۰ درصد افزایش داده‌اند.

علت افزایش 50 درصدی کرایه ی تاکسی نت ها چیست؟

حجت نظری عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران اظهار کرد: تذکر امروز من درباره افزایش کرایه ناوگان اینترنتی حمل و نقل مسافر در شهر تهران است که از سوی دو شرکت اسنپ و تپسی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برابر قانون شهرداری‌ها، تصویب نرخ کرایه تاکسی در شهر بر عهده شورای اسلامی شهر است و اتحادیه کسب و کارهای مجازی هم در این خصوص مدعی قیمت گذاری است و وظیفه نظارت بر آن را بر عهده دارد.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: در توافقنامه‌ای که میان شهرداری و این شرکت‌ها به امضا رسید، شرکت‌ها موظف شدند که اگر رقم کرایه‌شان از نرخ مصوب تاکسی‌های تلفنی بالاتر بود، آن را به اطلاع مسافران برسانند.

نظری افزود: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد افزایش چشمگیر کرایه تاکسی‌های اینترنتی در تهران بودیم و نرخ مصوب افزایش قیمت تنها ۳۵ درصد بوده است و معلوم نیست این شرکت‌ها بر جه اساسی کرایه‌های خود را حتی تا بیش از ۵۰ درصد افزایش داده‌اند.

وی گفت: به همین دلیل به سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران و اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی تذکر می‌دهم که بر روند قیمت گذاری توجه داشته باشند و اگر افزایشی بیش از حد مجاز اعمال شده، با متخلفان برخورد کنند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه