ارسال به دیگران پرینت

پلیس راهور:

قطعی برق | تصادفات خسارتی و جرحی در تهران افزایش یافت

رئیس پلیس راهور تهران با ابراز گلایه از قطعی نامنظم برق در تهران گفت: قطعی برق در تهران باعث نابسامانی در تقاطعها، اخلال در نظم شهری و وضعیت ترافیکی نامناسب شده است .


قطعی برق  | تصادفات خسارتی و جرحی در تهران افزایش یافت

سردار محمدحسین حمیدی درباره قطعی‌های نامنظم برق سطح معابر  و چهارراهها و تقاطعهای شهر تهران اظهار کرد: قطعی برق و کم شدن دید رانندگان باعث شده آمار تصادفات خسارتی  و جرحی در سطح شهر تهران بالا برود. 

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: با توجه به قطعی برق در تقاطعها و چهارراهها علاوه بر سردرگمی رانندگان در عبور از محل، تعداد تصادفات در این مقاطع نیز به همین واسطه  افزایش یافته است و امکان بروز تصادفات شدید و خسارت به خودروها تا حد زیادی افزایش یافته و وجود دارد.

وی تصریح کرد: قطعی برق در تهران باعث نابسامانی در تقاطعها، اخلال در نظم شهری  و وضعیت ترافیکی نامناسب شده است که عوامل پلیس راهور در محلهای قطعی برق تقاطعها حضور دارند.

این مقام انتظامی ادامه داد: این افزایش نامنظم قطعی برق به جد باعث نگرانی پلیس راهور تهران بزرگ شده است که از مسئولان محترم  خواهشندیم که از قبل قطعی برق در محل و منطقه، به پلیس راهور خبر و اطلاع  دهند تا تدابیر لازم در رابطه با تأمین نیرو در تقاطع و ایجاد نظم ترافیکی در محل به واسطه قطعی چراغها اندیشیده شود.

حمیدی متذکر شد: رانندگان نیز باید در این موارد تردد را  مدیریت کرده  و به رفع مشکل کمک کنند  چرا که حتی اگر مأمور راهنمایی هم در تقاطع باشد در شرایط قطعی برق نمی‌تواند تقاطع نابسامان را به درستی مدیریت کند و اگر قرار باشد برق تقاطعها قطع باشد باید حداقل چهار مأمور راهور در هر تقاطع حاضر شوند و عملاً این کار برای پلیس با حجم بالای ترددها و معابر بسیار  امکان‌پذیر نیست.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امیدواریم این مشکل و قطع نامنظم برق تقاطعها و معابر شهر تهران پیش از شروع فصل تابستان حل شود چون قطعاً در بحث انضباط شهری با مشکلات جبران‌ناپذیری مواجه خواهیم بود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه