ارسال به دیگران پرینت

از مقاصد احتمالی عابدزاده رونمایی شد

آیا دروازه‌بان ایرانی ماریتیمو سوژه یکی از انتقالهای بزرگ نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا خواهد بود؟

از مقاصد احتمالی عابدزاده رونمایی شد

 آیا دروازه‌بان ایرانی ماریتیمو سوژه یکی از انتقالهای بزرگ نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، امیر عابدزاده با 10 کلین‌شیت در رقابتهای این فصل لیگ برتر پرتغال، چهارمین دروازه‌بان برتر این تورنمنت از حیث کلین‌شیت محسوب می‌شود و سایت معتبر WhoScored نام او را در تیم منتخب این فصل لیگ پرتغال قرار داده است.

عابدزاده که قراردادش با ماریتیمو، حدود 40 روز دیگر به پایان می‌رسد، حالا و طبق اخبار غیررسمی مورد توجه چند باشگاه بزرگ قرار گرفته است.

روزنامه گل تیتر شماره یک امروزش را به این مساله اختصاص داده و مدعی شده عابدزاده نه تنها از بنفیکا پیشنهاد رسمی دارد و اسپورتینگ لیسبون – قهرمان این فصل لیگ پرتغال – با مدیر برنامه‌های او صحبت کرده، بلکه باشگاه تورینوی ایتالیا هم به دروازه‌بان ماریتیمو آفر رسمی داده و این احتمال وجود دارد که فصل آینده او را در سری A ببینیم.

این خبر در شرایطی منتشر شده که در فضای مجازی از تیم دیگری به عنوان مقصد احتمالی عابدزاده نام برده شده و گفته می‌شود تیم براگای پرتغال که با حضور در رده چهارم به کارش در این فصل پایان داد، مشتری گلر ایرانی ماریتیمو است و حالا باید منتظر ماند و دید عابدزاده در پایان قراردادش با ماریتیمو چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت.

 

 

 

منبع : فوتبالی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه