ارسال به دیگران پرینت

حرف های عجیب جهانگیری درباره خاموشی های اخیر| جهانگیری: خاموشی ها هشدار بود.

حرف های عجیب جهانگیری درباره خاموشی های اخیر خبرساز شده است. به گفته جهانگیری خاموشی ها هشدار بود. جهانگیری معتقد است، خاموشی‌های چند روز اخیر هشدار بود.

حرف های عجیب جهانگیری درباره خاموشی های اخیر| جهانگیری: خاموشی ها هشدار بود.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: سرمایه گذاری در صنعت برق یک نیاز ضروری برای کشور است و خاموشی‌های چند روز اخیر در واقع یک هشدار بود.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه شورای اقتصاد با اشاره به گزارش وزارت نیرو در خصوص سرمایه گذاری در نیروگاه های برق آبی، بر لزوم حمایت از سرمایه گذاری در صنعت برق کشور تاکید کرد و گفت: سرمایه گذاری در صنعت برق یک نیاز ضروری برای کشور است و خاموشی‌های چند روز اخیر در واقع یک هشدار بود تا با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم، انگیزه بخش خصوصی را برای سرمایه گذاری در این بخش افزایش دهیم.

وی همچنین با اشاره به درخواست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر استفاده از فاینانس برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی برخی دانشگاه های کشور، اظهار داشت: لازم است با سرمایه گذاری و برنامه ریزی دقیق به دنبال نوسازی و خرید تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه‌ها باشیم تا از فرسودگی تجهیزات دانشگاه‌ها جلوگیری شود.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های موجود برای رفع تحریم‌ها در آینده نزدیک اظهار امیدواری کرد با لغو تحریم‌ها، فضایی مناسب ایجاد شود تا وضعیت دانشگاه ها و تجهیزات آزمایشگاهی مراکز آموزشی ارتقاء پیدا کند.

در این جلسه که وزرای امور اقتصادی و دارایی، نیرو، نفت، صنعت، معدن و تجارت، علوم، تحقیقات و فناوری و معاون علمی و فناوری رییس جمهور نیز حضور داشتند، درخواست های برخی دستگاه‌ای اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • سید ارسالی در

      از هشدار گذشته ادامه دار است به کی هشداردادید باقطع برق مردم به خودتان هشدار میدهید ما تا دیروز صادر کننده برق بودیم چگونه است که دچار کمبود برق شدیم اونم در فصل بهار پس تابستان چه خواهید کرد

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه