ارسال به دیگران پرینت

پول در آوردنش با تو؛ بی‌برقی‌اش با ما

این همه مدیریت و لیاقت را از کدام بقالی خریده‌اید تا حداقل جلوی فروش آن را بگیریم تا شاهد این بل‎‌بشوی مدیریتی نباشیم.

پول در آوردنش با تو؛ بی‌برقی‌اش با ما

الان دوم خرداد است، یعنی تازه وارد سومین ماه از فصل بهار شده‌ایم. 3 ماه دیگر تا مرداد خرما‌پزان فاصله داریم اما برق‌مان 4 ساعت، 4 ساعت می‌رود؟ چرا؟ مصرف برق خانگی زیاد شده است؟ نیروگاه‌ها با کمبود گاز مواجه شده‌اند یا مزارع ارزهای دیجیتالی ما را به خاموشی کشانده است؟

کسی پاسخگو نیست که اگر بودند جای تعجب داشت ! البته پاسخگو بودن‌شان فرقی با نبودنشان نمی‌کند. مثلا همین جدول خاموشی‌ها که منتشر شده است. رونالدنیوی برزیلی باید در کلاس درس این اساتید بنشیند و پاس رونالدینیویی واقعی را یاد بگیرد.

نوشته‌اند ساعت 13 بعد ساعت 11 برق می‌رود، جل‌الخالق! گاهی فکر می‌کنم مثلا مردم عادی که برای ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری راهی وزارت کشور می‌شدند، اداره امور را به عهده می‌گرفتند، وضع کشور فرق چندانی با امروز می‌کرد؟ آنها نمی‌توانستند یک جدول ساده خاموشی را به مردم اعلام کنند؟ به خدا که می‌توانستند.

رسما زندگی مردم  مختل شده است. آنهم در روزهایی که برخی به خاطر کرونا مجبور هستند در خانه بمانند.

این همه مدیریت و لیاقت را از کدام بقالی خریده‌اید تا حداقل جلوی فروش آن را بگیریم تا شاهد این بل‎‌بشوی مدیریتی نباشیم.

به سوال ابتدایی یادداشت برگردم. چرا با کمبود برق مواجه شده‌ایم؟ قطعا مصرف برق خانگی نمی‌تواند دلیل 4 ساعت قطعی برق در یک روز باشد. بله، مردم از گرما به خُنکای کولر پناه برده‌اند اما این هر سال اتفاق می‌افتد.

باید اشکال کار را در مزارع ارزهای دیجیتالی جست‌وجو کرد. صاحبان آنها پول در می‌آورند به ریش ما می‌خندند و ما مردم عادی باید جور ثروت‌‌مند شدن آنها را بکشیم.

 شناسایی این مزارع اینقدر سخت است؟ شناسایی این که کدام منطقه و محله، برق ماورایی مصرف می‌کند کار سختی است؟ مسخره بازی را تمام کنید لطفا!

مردم به اندازه‌ی کافی با مشکلات ریز و درشت سروکار دارند دیگر با برق آنها را خسته‌تر نکنید. از تمام توان فنی، اطلاعاتی و نظامی خود استفاده کنید و جلوی استخراج ارز دیجیتال را بگیرید. مگر اینکه دوست ندارید که آن داستان دیگری است.

کمی از اتاق کولر روشن‌تان بیرون بیایید و وضع زندگی مردم را ببیند. افتضاح حذف شطرنج‌بازان ایرانی به خاطر قطع برق را ببیند. ببیند که بسیاری از مراکز درمانی ما، سیستم برق اضطراری ندارند و این یعنی ایجاد اشکال در روند درمانی بیماران به ویژه آنهایی کرونا درگیر هستند.

در بسیاری از شهرها با قطع برق، آب هم قطع می‌شود و این یعنی قوز بالای قوز! در میان سوختن وسایل برقی مردم که با رنج وسختی آنها را تهیه کرده‌اند، جای خود. می‌گویند که خسارت می‌دهیم اما همه می‌دانیم که پروسه گرفتن خسارت یعنی گذاشتن یک عمر برای ستاندن یک تلویزیون.

القصه که کاش به جای این همه ادعا که گوش فلک را کر می‌کند، کمی مدیریت بلد بودید تا وضع زندگی مردم به اینجا نرسد.

در پایان باید به صاحبان مزارع استخراج ارزهای دیجیتالی گفت که «شلخته ماین کنید تا برقی هم گیر خوشه چین‌ها( مردم عادی) بیاید.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه