ارسال به دیگران پرینت

خاطره بد از محرومیت های پرسپولیس| چرا فدراسیون سد راه پرسپولیس شده؟

خاطره بد از محرومیت های پرسپولیس وجود دارد. چرا فدراسیون سد راه پرسپولیس شده است؟ آیا قهرمانی از چنگ پرسپولیس پرید؟

خاطره بد از محرومیت های پرسپولیس| چرا فدراسیون سد راه پرسپولیس شده؟

یک یادآوری جالب در مورد محرومیتی که در دوران سرمربیگری علی دایی قهرمانی را از پرسپولیس گرفت.

 

محرومیت یک جلسه‌ای جلال حسینی با اعتراض شدید هواداران پرسپولیس و نیز مسئولان خود این باشگاه مواجه شده است.

سرخپوشان روز دوشنبه در یک بازی بسیار حساس باید در اصفهان مقابل ذوب‌آهن قرار بگیرند. هم‌اکنون سپاهان با انجام یک بازی بیشتر، ۳ امتیاز بالاتر از سرخپوشان است و تیم یحیی گل‌محمدی برای تنگ کردن عرصه بر سپاهان چاره‌ای جز شکست همشهری این تیم ندارد.

در این میان غیبت حسینی می‌تواند بدترین اتفاق ممکن برای سرخ‌ها باشد. تنها غیبت جلال در مسابقات امسال باعث شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک شد و حالا هواداران از تکرار چنین اتفاقی بیمناک هستند. اینکه آیا محرومیت حسینی درست بود یا نه، در حوزه تخصص ما نیست، اما خود او بسیار عصبانی است و احساس می‌کند قربانی شده است.

در مقام قیاس شاید بتوان محرومیت یک جلسه‌ای جلال را با محرومیت یک جلسه‌ای پیام صادقیان در لیگ سیزدهم مقایسه کرد. آن فصل پرسپولیس در کورسی فشرده با فولاد قرار داشت و در مقطعی به‌نظر می‌رسید سرخ‌ها شرایط خوبی برای قهرمانی دارند. پیام صادقیان آن زمان بهترین روزهای فوتبالش را پشت سر می‌گذراند، اما پیش از بازی هفته بیست‌ویکم با نفت تهران ناگهان کمیته انضباطی او را محروم کرد.

دلیلش هم این بود که برنامه نود در یک آیتم ویژه، آن دسته از خطاهایی را که صادقیان انجام داده و از چشم داوران دور مانده بود، گرد هم جمع کرد. تمرکز این آیتم بیشتر روی آرنج زدن‌های صادقیان بود. کمیته انضباطی هم بلافاصله بعد از پخش نود، صادقیان را یک جلسه محروم کرد.

در نتیجه پرسپولیس در بازی هفته بیست‌ویکم برابر نفت تهران، بدون بهترین بازیکنش با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد. آنها آخر فصل قهرمانی را با ۲امتیاز فاصله به فولاد واگذار کردند که یکی از دلایلش می‌توانست امتیازات سوخته بازی با نفت باشد.

علی دایی به قدری از محرومیت صادقیان شاکی شده بود که در نشست خبری پیش از مسابقه با نفت گفت:

«هر تصمیم ضرب‌الاجلی که گرفته می‌شود برای پرسپولیس است. وقتی محروم نداریم هم برای‌مان محروم درست می‌کنند. پیام صادقیان را محروم کرده‌اند، ولی من می‌پرسم آیا فقط صادقیان اینگونه خطا می‌کرده؟ برای آن برنامه متأسفم که به جای انجام رسالت خبری‌اش، یک جوان که می‌تواند در جام‌جهانی به ما کمک کند را تخریب می‌کند.»

حالا اما یحیی گل‌محمدی باید امیدوار باشد محرومیت جلال تبعات مشابه با محرومیت ۷سال پیش صادقیان به همراه نیاورد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه