ارسال به دیگران پرینت

کشف مواد مخدر از مخفیگاه قاچاقچیان در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر در "شمال تهران" خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۵۲ کیلو گرم حشیش کشف شد.

کشف مواد مخدر از مخفیگاه قاچاقچیان در تهران

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند " با اعلام این خبر بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه ۳ تن از قاچاقچیان مواد مخدر با همکاری یکدیگر به صورت گسترده در شمال تهران مواد مخدر توزیع می کنند، بررسی موضوع در دستورکار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران با تحت نظر قرار دادن حرکات متهمان از صحت موضوع مطمئن و در بررسی های اولیه مشخص شد که متهمان اخیرا مقادیر فراوانی مواد مخدر از قاچاقچیان مرز شرقی کشور تهیه و در مخفیگاهشان پنهان کرده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اظهار کرد: با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران عملیات ویژه به مخفیگاه متهمان اعزام و در عملیاتی ضربتی هر ۳ سوداگر مرگ را دستگیر و در بازرسی از آن مکان ۱۵۲ کیلو گرم حشیش کشف شد.

سرهنگ حسنوند در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می توانند اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه نگهداری و فروش مواد مخدر را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

 

منبع : تابناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه