ارسال به دیگران پرینت

اسدالله یکتا مرخص شد

همسر این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون با بیان این مطلب به ایسنا گفت که حال او بهتر است ولی دو هفته دیگر باید در منزل استراحت کند و برای ادامه روند درمان دستگاه اکسیژن هم تهیه شده است.

اسدالله یکتا مرخص شد

اسدالله یکتا ۲۰ اردیبهشت‌ماه با توجه به درگیری بخشی از ریه با ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد و پس از حدود ۱۰ روز به منزل بازگشته است.

او چند روز پیش از ابتلا به کرونا و بستری شدن، در صفحه شخصی خود از شرایط کاری‌اش ابراز تاسف کرده و گفته بود، بعد از ۵۰ سال سابقه بازیگری، آمادگی مشارکت در تبلیغات را دارد.

اسدالله یکتا، بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۲۶ است که پیشینه تئاتری دارد. او در بیش از ۹۰ فیلم سینمایی و چند مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است.

از جمله فعالیت‌های این هنرمند در دهه‌های اخیر بازی در فیلم‌هایی مانند «سامورایی در برلین»، «زندانی‌ها»، «چهارراه استانبول»، «دارکوب»، «نهنگ عنبر ۲»، «خفه‌گی»، «ماه تی‌تی» ، «گشت ۲»، «رسوایی» و «چند می‌گیری گریه کنی» است. او با بازی در فیلم‌هایی مانند «هامون»، «بوی کافور، عطر یاس»، «گاهی به آسمان نگاه کن»، «کاکادو» و ... تجربه همکاری با کارگردان‌هایی مانند داریوش مهرجویی، بهمن فرمان‌آرا، کمال تبریزی و تهمینه میلانی را دارد. بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «چاق و لاغر»، «هزاران چشم» «فوتبالیست‌ها»، «داستان یک زندگی» و «ستایش ۳» نیز بخش دیگری از کارنامه بازیگری اوست.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه