ارسال به دیگران پرینت

هنرمندان پیشکسوت پس از واکسیناسیون + عکس

۱۴ ماه از خانه نشینی هنرمندان پیشکسوت می‌گذرد و حالا با واکسیناسیون آن‌ها، امیدی برای برگشتشان به آغوش هنر شکل گرفته است.

هنرمندان پیشکسوت پس از واکسیناسیون + عکس

عبدالله اسکندری طراح و چهره پرداز سینما درخصوص تزریق واکسن کرونا گفت: اولین حس خوبی که از زدن واکسن کرونا دارم این است که نگران ناقل بودن نیستم و سلامتی کسی را به خطر نمی‌اندازم. اهالی هنر قشری هستند که در این ایام کرونا تلاش کردند با همه خطر‌هایی که پیش رو داشتند، اوقات خوبی را برای مردم بسازند. حالا که امکان واکسینه شدن وجود دارد، باید آن‌ها در اولویت قرار بگیرند. به عنوان مثال من گریمور فاصله ده سانتی با بازیگران و هنروران را دایم آن هم بدون ماسک که این خود ریسک بالایی دارد.

اسکندری در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا واکسینه شدن در خارج از کشور را انتخاب نکرده، گفت: واکسن‌های خارج هم با واکسن‌هایی که ما در کشورمان تزریق می‌کنیم تفاوتی ندارد و تنها می‌شود گفت مرغ همسایه غازِ در غیر این صورت فقط هزینه زیادی است که به هدر می‌رود.

این طراح و چهرپرداز سینما با اشاره به حس خوبی که از زدن واکسن داشت خاطر نشان کرد: افسوس که این واکسن دیر به دستمان رسید و دست گل‌های زیادی را به دلیل این ویروس از دست دادیم اگر امروز من می‌توانستم نوبتم را به کس دیگری بدهم که حالا دیگر در بین ما حتما آن را به پرویز پورحسینی می‌دادم که او سلامتیش را به دست بیاورد.

همسرم سر تا پایم را ضدعفونی می‌کند

آرش تاج بازیگر تلویزیون در ادامه این گفت‌وگو افزود: امروز به اینجا آمدم تا نگرانی را از خانواده ام دور کنم، چراکه هر وقت به خانه می‌روم همسرم من را به صورت کامل ضدعفونی می‌کند و من هم ترجیح دادم با واکسینه شدنم او را از این نگرانی دربیاورم.

وی در ادامه افزود: امروز جای هنرمندانی که به دلیل این ویروس از بینمان رفتند خالی‌ست، پرویز پورحسینی و اکبر عامی از دوستان خوب من در این عرصه بودند که متاسفانه خیلی زود آن‌ها را از دست دادیم و تنها حسرت نبودنشان در دلمان ماند.

دوست داشتم نوبتم را به علی انصاریان می‌دادم

رضا بنفشه خواه در ادامه از موسسه هنرمندان پیشکسوت تشکر و اظهار کرد: واکسن حس و حال دوباره زنده ماندن دارد و خوشحالم که با این روند می‌توانیم به روز‌های قبل از کرونا برگردیم.

وی با ابراز ناراحتی بابت از دست دادن «علی انصاریان» و «مهرداد میناوند» بیان کرد: هربار که یاد این دو عزیز می‌افتم به شدت متاثر می‌شوم حاضر بودم نوبتم را به آن‌ها می‌دادم که این بچه‌ها پرپر نشوند.

افسوس که واکسن دیر به دستمان رسید

آتش تقی پور بازیگر پیشکسوت عرصه هنر هم در این رابطه ابراز تاسف کرد و گفت: خوشحالم که واکسن به ما هم رسید، اما کاش این واکسن زودتر به دستمون می‌رسید تا خیلی از دوستان صمیمیمان رواز دست نمی‌دادیم رفیق‌هایی که به شدت امروز نبودنشان در این موسسه حس می‌شود.

اکبر زنجان پور کارگردان تلویزیون درخصوص واکسن کرونا تصریح کرد: واکسن کرونا نور امیدی در دلهایمان روشن می‌کند تا پرقدرت‌تر ادامه دهیم و دوباره با آثاری متفاوت‌تر به عرصه هنر برگردیم و شاهد چرخیدن این صنعت درسالن‌های سینما و تیاتر باشیم.

این واکسن با همه واکسن‌ها متفاوته و همه اشتیاق خاصی برای زدن آن دارند، اما من دوست داشتم این شادی را در کنار همه عزیزانم در عرصه هنر تجربه می‌کردم.

خوشحالی پیشکسوتان هنر از واکسینه شدن/ بنفشه خواه: دوست داشتم نوبتم را به علی انصاریان می‌دادم

هنرمندان دلگرمی مردمند

محمد گلریز خواننده هم با آمدن به این موسسه ابراز خوشحالی کرد و با تشکر از کادر بهداشت برای تلاش‌های شبانه روزیشان گفت: دو بار کرونا گرفتم. خدارا شاکرم که این موقعیت به وجود آمد که پیشکسوتان هنر واکسینه بشوند. هنرمندان یک الگو برای مردم کشورشان هستند و این واکسن زدن می‌تواند مردم را دلگرم کند که آن‌ها هم با یک اطمینان خاطری واکسن را بزنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم همه مردم کشورم به زودی در این شرایط قرار بگیرند که همه بدون دلهره در کنار هم قرار بگیریم.

از دیدن چهره شاد هنرمندان خوشحال می‌شوم

نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل موسسسه هنرمندان پیشکسوت در خصوص برگزاری چنین برنامه‌ای بیان کرد: هنرمندان گنجینه‌های اصلی کشورمان هستند که وظیفه ماست درجهت حفظ سلامتیشون تلاش کنیم، زمانی که بحث واکسن مطرح شد مکاتباتی با وزارت بهداشت انجام دادیم و نهایتا توافقی که با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مرکزبهداشت شمال تهران انجام دادیم موافقت کردند که در محل موسسه این واکسینه صورت بگیرد.

وی ادامه داد: دیدن چهره شاداب هنرمندان حس و حال خوبی را درونم ایجاد کرد. هنرمندانی که با خلق آثار درخشانشان خاطرات خوبی را برایمان به یادگار گذاشتند و در آینده‌ای نزدیک باز هم برایمان شخصیت‌های متنوع و شادی را روی پرده سینما و قاب تلویزیون می‌آوردند.

خوشحالی پیشکسوتان هنر از واکسینه شدن/ بنفشه خواه: دوست داشتم نوبتم را به علی انصاریان می‌دادم

از واکسن زدن نترسید

منوچهر والی زاده دوبلور در پایان تصریح کرد: در درجه اول آرزو می‌کنم این ویروس ریشه کن بشود و بعد از تمام کسانی که هم سن و سال من هستند خواهش می‌کنم که از زدن این واکسن نترسند و با خیالی آسوده آن را تزریق کنند. از دیروز که خبر دادند برای زدن واکسن به موسسه بیایم به قدری خوشحال شدم که تمام برنامه هایم را کنسل کردم.

صداپیشه لوک خوش شانس با اشاره به وضعیت حاکم بر اتاق‌های دوبله گفت: در این یک ساله دوبله هایمان تک نفره شده که با این شزایط حاکم چندین روز دوبله یک اثر طول می‌کشد. کرونا شور و شوق و انرژی خوب بچه‌ها را در حین اجرا برده که امیدوارم دوباره با این واکسینه شدن به آن دوران برگردیم و پرانرژی‌تر به کارمان ادامه دهیم.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه