ارسال به دیگران پرینت

سوال فوق‌العاده و مهم علی لاریجانی

علی لاریجانی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در یک پیام ویدئویی گفت: یک سوال مهم این است که میزان و چگونگی دخالت حکومت در امور مردم مشخص کنید؟

سوال فوق‌العاده و مهم  علی لاریجانی

لاریجانی گفت: گاهی یک قاضی ممکن است محدودیت برای مردم به وجود بیاورد اگر این حدود مشخص نباشد از مبانی افرادی با حسن نیت هم ممکن است اشتباه کنند.

یعنی حکومت‌ها در چه جاهایی می‌توانند در امور مردم دخالت کنند و در چه مواردی حق ندارند این کار را انجام دهند. مخصوصا برای حکومت‌هایی که به حقوق طبیعی مردم قائل هستند.

او با بیان اینکه چارچوب‌های مشخصی برای این امر وجود دارد گفت: اینجا باید نظرات را دقیق کرد چون کاملا به آزادی مردم در زندگی‌شان مربوط است به عنوان نمونه من وقتی در وزارت ارشاد بود مشاهده کردم دستگاه‌ دولتی تصمیم گرفته است ویدئو را ممنوع کند برای مردم در حالی که مردم می‌خواستند با دوربین زندگی، خاطرات و خانواده خود را به تصویر بکشند و هیچ دلیل برای اینکه حکومت می‌تواند چنین ممنوعیتی به وجود بیاورد نمی‌دیدم و به همین دلیل هم این دستور را لغو کردم. از این نمونه‌ها زیاد است گاهی یک قاضی ممکن است محدودیت برای مردم به وجود بیاورد اگر این حدود مشخص نباشد از مبانی افرادی با حسن نیت هم ممکن است اشتباه کنند لذا چارچوب های دخالت حکومت در امور مردم یک سوال فوق‌العاده مهم است.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • جمشید ارسالی در

      خدایا خودت می دانید دست ما مردم کوتا وخرما بر نخیل .از ذات مقدس تو کمک می گیرم دست ها را روبه ایمان می بربم ریسه خانوادگی لاربجانی ها از ایک ملک وملت بر کن امین یا رب العاامین

    • ناشناس ارسالی در

      مشکلات مردم امثال شما مسئولین جاه طلب میباشد که برای پست ومقام هرروز رنگ عوض میکنید وخودرا به رهبری ومراجع منتسب میکنید به حال این ملت باید گریست

    • امیررضا ارسالی در

      احسنت به این آقای فهمیده. پس الان باید از کاندیداتوری ریاست جمهوری کنار بکشه و بره سراغ حوزه مقننه تا با این استعداد خدادای این حدود را تعیین و به حکومت جهت اجرا ابلاغ کنند.

    • ناشناس ارسالی در

      40 سال هست که این سوال شما بی جوابه واسه خاطر اینکه عندالزوم در کار مردم دخالت کنند.
      از زندگی در خارج بگیر تا زیر پتو!

    • سهند ارسالی در

      ظاهر انطور که پیداست لاریجانی در 40 سال گذشته هیچ نقشی در تصمیم گیریها و..... کشور نداشته نکنه پس معلوم شد امثال لاریجانی پاک هستن این من بودم ریدم به مملکت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این من بودم در هر فسادی نقش داشتم من بودم شریک دزد و رفیق قافله بودم..................!!!!!!!!!!!!!!

    • ایرانی 1 ارسالی در

      یک سوال از آقای لاریجانی: چند سال رئیس مجلس بودی ؟

    • ناشناس ارسالی در

      اولا شما نباید سوال بپرسید باید جواب بدید
      واین سوالا جواب بدید که شما وآقا زاده هاتون تا چه حدی باید دستتون تو جیب مردم باشه

    • اکبر ارسالی در

      کاش این سوال را هم می فرمودند کاندیداهای ریاست جمهوری که اینقدر دلشون برای این مملکت ومردمشون میسوزه چطور فرزندانشون در امریکا هستند اصلا اول بکن چطور اونجا مهاجرت کردن وچطور اقامت گرفتن فرزندان شما حتی این کشور را شایسته اقامت نمیدانند!!!! شما هم به خدا دست از سر مردم بردارین

    • رضا ارسالی در

      اقای لاریجانی این همه مدت ریس مجلس بودی هیچ کاری مثبت نکردی وبه قول قدیمیا برو کشکت رابساب ریاست جمهوری کارتونیست

    • مجید ارسالی در

      مثل اینکه این لاریجانی ها ازلی و ابدی هستن پس کی تموم می شن ، آخه به کی بگیم به کجا بریم؟ دیگه نمی خوایم اینارو ببینیم .

    • کاربر ارسالی در

      واقعاً راست گفته اند که اهل فلسفه حرفهایشان را نه خود میفهمند نه دیگران و نه خدا
      آن بنده خدا راست گفت ریاست جمهوری جای فلسفه بافی نیست

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه