ارسال به دیگران پرینت

تذکر شدید نمایندگان به روحانی| چند نماینده روحانی را مقصر و به او تذکر دادند؟

تذکر شدید نمایندگان به روحانی به تازگی رخ داده است. چند نماینده روحانی را مقصر و به او تذکر دادند؟خبرها حاکی از آن است که ۶۱ نماینده امروز به روحانی تذکر دادند.

تذکر شدید نمایندگان به روحانی| چند نماینده روحانی را مقصر و به  او تذکر دادند؟

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکر ۶۱ نماینده به رئیس‌جمهور و وزرای اقتصاد، کشاورزی و کشور درباره لزوم برنامه‌ریزی جدی برای جبران خسارات واردشده به کشاورزان بر اثر سرمازدگی را قرائت کرد.

علی کریمی‌فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به‌شرح ذیل قرائت کرد:

ـ تذکر محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر به‌همراه 38 نفر از نمایندگان به وزیر صمت؛ لزوم تسریع در بازنگری طرح ارتقاء 40 منطقه حفاظت‌شده محیط زیست.

تذکر ۳۲ نماینده به «روحانی» درباره گرانی‌های اخیر

ـ تذکر سید محمد مولوی نماینده آبادان به وزیر نفت؛ علت عدم رعایت قوانین و مقررات توسط شرکت پالایش نفت آبادان در فروش فرآورده‌های نفتی چیست؟

ـ تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به‌همراه 39 نفر از نمایندگان به وزیر صمت؛ چرا باید برای ایجاد ناحیه و شهرک صنعتی غیردولتی در کنار شهرک‌های صنعتی دولتی محدودیت‌هایی ایجاد شود، همچنین تذکر این نماینده به‌همراه 38 نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد؛ ضرورت حمایت مالیاتی از واحدهای توزیعی محله‌ای به‌منظور الحاق به شبکه‌های توزیعی بزرگ.

ـ تذکر علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا به‌همراه 32 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو؛ ضرورت آغاز تمهیدات ویژه جهت ممانعت از تکرار قطع مکرر آب و برق با توجه به گرمای طاقت‌فرسای تابستان خوزستان، همچنین تذکر این نماینده به‌همراه 43 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ ضرورت کوتاه کردن مسیر زنجیره تولید تا توزیع و عرضه گسترده و سریع الوصول مایحتاج مردم.

ـ تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر به‌همراه 50 نفر از نمایندگان به وزیر کشور؛ لزوم پرداخت سنوات کار برخی از نیروهای انتظامی، همچنین تذکر این نماینده به‌همراه 26 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت؛ لزوم رسیدگی به محرومیت کارکنان شرکتی، حجمی و خدماتی بیمارستان نُه دی خمینی‌شهر در دریافت مزایای شغلی، تذکر این نماینده به‌همراه 56 نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات؛ ضرورت پرداخت خسارت دریافت‌کنندگان بسته‌های اینترنتی که به‌دلیل قطع اینترنت متضرر شده‌اند، همچنین تذکر نماینده خمینی‌شهر به‌همراه 68 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش؛ چرا نسبت به اعمال مدرک تحصیلی نیروهای خدماتی آموزش و پرورش و بهبود وضعیت معیشتی و حقوقی آن‌ها اقدام مناسبی صورت نمی‌گیرد.

ـ تذکر رضا حاجی‌پور نماینده آمل به وزیر کشور؛ لزوم تسریع در اقدام عملیاتی در خصوص مشکل پسماند شهرستان آمل.

ـ تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر ورزش و جوانان و کشور؛ ضرورت برگزاری آنی و مستمر جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان و ستاد تسهیل ازدواج در استان اصفهان و صدور احکام سمت‌های عضو ستادهای مسئول، همچنین تذکر این نماینده به وزرای بهداشت و تعاون؛ ضرورت تدبیر در خصوص پوشش بیمه‌ای هزینه‌های بیماری‌های دهان و دندان، همچنین لزوم اعزام مستمر گروه‌های درمانی به مناطق محروم کشور جهت معاینه و درمان بیماری‌ها.

ـ تذکر حسین میرزایی نماینده اصفهان به‌همراه 27 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ ضرورت جلوگیری از فرآیند برون‌نشست زمین در استان اصفهان و در پی آن وقوع فاجعه ملی در ابعاد مختلف، همچنین تذکر میرزایی به‌همراه 40 نفر از نمایندگان به وزیر کشور؛ ضرورت جلوگیری از نقض قانون و اجحاف در حق مردم در اجرای ماده 101 قانون شهرداری‌ها.

ـ تذکر فرهاد بشیری نماینده پاکدشت به‌همراه 45 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم اقدام فوری برای جلوگیری از افزایش عوارض رانندگی.

ـ تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم رفع ممنوعیت صادرات سیب از ارومیه به کشورهای همجوار.

ـ تذکر حسین حق‌وردی نماینده شهریار و ملارد به‌همراه 60 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای اقتصاد، جهاد کشاورزی و کشور؛ لزوم برنامه‌ریزی جدی دولت برای جبران خسارات شدید واردشده به کشاورزان بر اثر سرمازدگی.

ـ تذکر اسماعیل حسین‌زهی نماینده خاش، میرجاوه، نصرت‌آباد، کورین به وزیر کشور؛ علت بی‌توجهی مشهود وزارت کشور نسبت به فقر و عدم وجود زیرساخت‌های اولیه در روستاهای حوزه انتخابیه خاش چیست.

ـ تذکر غلامعلی کوهساری نماینده رامیان و آزادشهر به وزرای جهاد و صمت؛ لزوم رسیدگی به کمبود گوشت مرغ در استان گلستان.

ـ تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک، کمیجان و خنداب به‌همراه 43 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ لزوم اجرا و راه‌اندازی «سامانه کارمند ایران» توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور، همچنین تذکر این نماینده به‌همراه 38 نفر از نمایندگان به وزیر کار؛ لزوم حل مشکلات ناشی از اجرای طرح حذف دفترچه‌های درمان تأمین اجتماعی، همچنین تذکر نماینده اراک به‌همراه 38 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت؛ لزوم توجه به وضعیت استخدامی پرستاران و نیروهای خدماتی فعال در ایام کرونا، تذکر این نماینده به‌همراه 39 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو؛ لزوم توجه به نیروهای شرکت آب و فاضلاب روستایی ادغام‌شده در شرکت آبفای شهری، تذکر آصفری به‌همراه 49 نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم توجه به وضعیت بسیار آشفته تولید و توزیع مرغ گوشتی و آشفتگی بازار آن، همچنین تذکر این نماینده به‌همراه 56 نفر از نمایندگان به وزیر صمت؛ ضرورت توجه به گرانی کالاهای اساسی و لزوم نظارت و بازرسی در بازار.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه