ارسال به دیگران پرینت

غرق شدن جوان آبادانی در گوراب یزد

مدیر عملیات شیفت یک آتش نشانی یزد از پیدا شدن جوان غرق شده در گوراب عقدا از توابع شهرستان اردکان پس از ۱۵ ساعت مفقودی، خبر داد.

«محمدحسین انتظامی» از پیدا شدن جوان غرق شده در یک بند خاکی(گورآب) در عقدای اردکان خبر داد و اظهار کرد: این جوان ۲۴ ساله آبادانی که برای شنا به آب زده بود، عصر روز گذشته غرق و ظهر امروز جنازه وی پیدا شد.

وی با بیان این که نیروهای امدادی از صبح ساعت ۹ و نیم در محل حادثه حاضر شدند، گفت: عوامل آتش نشانی عقدا روز گذشته به محض اطلاع رسانی در محل حادثه حاضر شد اما به علت وسعت مسیر آب و تاریکی هوا نتوانستند جوان غرق شده را پیدا کنند.

این مسئول با بیان این که به نظر می‌رسد این جوان غیربومی که شناگر ماهری نیز بوده، در مسیر آب خسته یا به علت گرفتگی عضلانی یا هر حادثه دیگری دچار مرگ شده است.

وی با بیان این که پس از جست‌وجوهای زیاد توسط غواصان، این جوان مفقوده پیدا شده است، گفت: خوشبختانه تجهیزات آتش نشانی یزد در حوزه غواصی مناسب و بروز است اما در این حادثه از قایق آماده به کار هلال احمر در محل حادثه استفاده کردیم.

مدیر عملیات شیفت یک آتش نشانی یزد نسبت به بروز حوادث مشابه با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما هشدار داد و گفت: متاسفانه بروز این حوادث عمدتا شامل حال شناگران ماهر می‎شود چرا که به خود اعتماد دارند و  به دل آب می‌زنند و  سپس با از دست دادن توان خود غرق می‌شوند لذا کمتر شاهد بروز حوادث سهوی هستیم.

 

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه