ارسال به دیگران پرینت

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس:

آماده کمک به حل چالش تنش آب در فارس هستیم

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس اعلام کرد که این سازمان برای کمک به حل چالش تنش آبی در استان با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط، است.

آماده کمک به حل چالش تنش آب در فارس هستیم

سرهنگ پاسدار اسماعیل قزل‌سفلی سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت در جلسه مبادله تفاهمنامه بین سازمان بسیج سازندگی و شرکت آبفای فارس، گفت: بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت تخصصی گروه‌های جهادی در حوزه آبرسانی در راستای کمک به کاهش و حل چالش ها و تنش های آبی مناطق کم برخوردار و روستایی با توجه به وضعیت کم آبی در کنار آبفای فارس قرار دارد.

قزل‌سفلی خاطرنشان کرد که بسیج سازندگی فارس تلاش می‌کند که با هم افزایی همه ظرفیت های دولتی و غیر دولتی به ویژه بهره‌گیری از ظرفیت مجمع خیرین آب رسان به کمک مردم در مناطق کم برخوردار در استان فارس خواهد شتافت.

برپایه این گزارش، در این تفاهمنامه که به امضای اسماعیل قزل سفلی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس و علی بوستانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس رسید، تامین آب شرب از طریق ارتقا کیفی شبکه آبرسانی ثابت و سیار در مناطق محروم، کم برخوردار و روستایی استان فارس با مشارکت طرفین، خیرین و توان تخصصی گروه‌های جهادی مهمترین محور همکاری مشترک است. 

کمک به کاهش و رفع محرومیت مناطق محروم، کم برخوردار و روستایی در موضوع تامین و توزیع آب شرب، هم افزایی بین دستگاه های جهت کمک به رفع مشکل آب شرب مناطق محروم، شناخت و به کارگیری ظرفیت عظیم تخصصی جهادگران در عمران و آبادانی مناطق محروم، تقویت روحیه و فرهنگ جهادی در مشارکت های مردمی، تقویت روحیه امید در جامعه و الگو سازی همکاری فی مابین جهت بسط در سطح استان از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

تفاهم نامه بسیج سازندگی استان فارس و شرکت آب و فاضلاب استان فارس در محورهای؛ اجرای پروژه های آبرسانی روستایی، اصلاح شبکه آب فاضلاب روستایی و تکمیل پروژ های نیمه تمام؛ ارتقای شبکه آبرسانی ثابت و سیار؛ کمک به برنامه های اصلاح الگوی مصرف، استفاده از فناوری های نوین در راستای تحقق اهداف؛ استفاده از ظرفیت تخصصی مجمع خیرین؛ گروههای جهادی، آحاد مردم و ایجاد هم افزایی بین دستگاه های مختلف در این حوزه، تنظیم، امضا و مبادله شد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه