ارسال به دیگران پرینت

محکومیت فردوسی‌پور به ۴۰ ضربه شلاق!

این روزها مجریان صدا و سیما که علاقه عجیبی به بحث‌های فوتبالی پیدا کرده اند با شکایت برخی باشگاه‌ها، کارشان به دادگستری کشیده است.

 محکومیت فردوسی‌پور به ۴۰ ضربه شلاق!

در خبرهای امروز خواندیم که مشکل یکی از مجریان تلویزیون در دادگاه با باشگاه پرسپولس حل شده است. عبدالرضا امیراحمدی مجری برنامه زنده تلویزیونی صبح بخیر ایران گفت: چند وقت پیش اتفاقی افتاد که معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس از من شکایت کرد. راهی دادگاه شدیم. آقای فرجی از وکلای سازمان صدا و سیما وکالت من را برعهده گرفتند. با سعه صدر دوستان، قرار منع تعقیب برای من صادر و این داستان تمام شد.

این در حالی است که چندی پیش مشکلی برای عادل فردوسی پور هم به وجود آمده بود. او با اینکه مدت‌هاست دیگر در تلویزیون فعالیت چندانی ندارد و از اجرا و گزارش فوتبال نیز منع شده بر اساس آنچه مالک سابق یکی از باشگاه‌های تهرانی مدعی شده بود، در دادگاه محکوم شد.

در خبرهای آن زمان اما نقل شده بود: فردی که سابقاً مالکیت نفت تهران را عهده دار بوده (تیمی که هم اکنون اثری از آن در فوتبال ایران نیست) اعلام کرد به دلیل انتشار صحبت‌های خلاف واقع در برنامه ۹۰، مجری و تهیه کننده این برنامه را به ۴۰ ضربه شلاق متهم کرده است.

اگرچه پیگیری‌ها نشان می‌داد که حکم این پرونده؛ ۴۰ ضربه شلاق یا جریمه نقدی ۱.۵ میلیون تومانی بدل از شلاق بوده که عادل فردوسی پور با پرداخت آن به اجرای احکام این پرونده را بسته و حاشیه خاص دیگری نیز در این زمینه وجود ندارد.

 

منبع : خبرورزشی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه