ارسال به دیگران پرینت

افزایش آمار طلاق در اروپا

مطالعات آماری نشان می‌دهد که روند ثبت ازدواج‌ها در اروپا در حال کاهش و برعکس آمار طلاق‌ها در قاره سبز رو به افزایش است.

افزایش آمار طلاق در اروپا

از سال ۱۹۶۴ میلادی میزان ازدواج در اتحادیه اروپا از هشت مورد به ازای هر ۱۰۰۰ نفر به ۴.۲ دهم در سال ۲۰۱۹ رسیده است. این در حالیست که در همین بازه زمانی تعداد طلاق تقریبا دو برابر شده است و از هشت دهم در هر ۱۰۰۰ نفر در سال ۱۹۶۴ به ۱.۸ در سال ۲۰۱۹ افزایش یافته است.

در سال ۲۰۱۹ در میان کشورهای اتحادیه اروپا، قبرس با ثبت ۸.۹ ازدواج به ازای هر ۱۰۰۰ نفر، لیتوانی با ۷ ازدواج به ازای هر ۱۰۰۰ نفر، لتونی و مجارستان با ۶.۷، رومانی با ۶.۶، اسلواکی با ۵.۴ و همچنین دانمارک و مالت با ۵.۳ به ازای هر ۱۰۰۰ نفر بیشترین تعداد را به نام خود ثبت کرده‌اند.

در مقابل اما کمترین میزان ازدواج به ترتیب در کشورهای ایتالیا، پرتغال، اسلوونی، فرانسه، اسپانیا و همچنین لوکزامبورگ به ثبت رسیده است.

در این میان ایتالیا با ثبت ۳.۱ به ازای هر ۱۰۰۰ نفر و پرتغال و اسلوونی با ۳.۲ به ازای هر ۱۰۰۰ نفر در انتهای این جدول قرار دارند.

در همین حال کمترین میزان طلاق هم در سال ۲۰۱۹ در میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا در مالت و ایرلند با ۰.۷ طلاق به ازای هر ۱۰۰۰ نفر و بعد از آن در اسلوونی، ایتالیا و کرواسی به ثبت رسیده است.

بنابر گزارش یورونیوز، در مقابل در این جدول بیشترین طلاق‌ها در سال ۲۰۱۹ مربوط به کشورهای لتونی، لیتوانی و لوکزامبورگ است که همگی با ۳.۱ به ازای هر ۱۰۰۰ نفر و بعد از آن هم قبرس، سوئد با ۲.۶ و ۲.۵ به ازای هر ۱۰۰۰ نفر بیشترین میزان جدایی زوجین را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه