ارسال به دیگران پرینت

شجاع در آستانه برگشت به پرسپولیس| یحیی با شجاع تمام کرد

شجاع در آستانه برگشت به پرسپولیس است. گویا یحیی با شجاع تمام کرده است. یحیی گل محمدی با شجاع خلیل زاده برای فصل بعد توافق کرده تا او را به پرسپولیس برگرداند.

شجاع در آستانه برگشت به پرسپولیس| یحیی با شجاع تمام کرد

وقتی پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا در هند بود ،یحیی گل محمدی همان جا با شجاع خلیل زاده توافق کرد و قرار شد خود شجاع با الریان قطر فسخ کند و برای فصل آینده به پرسپولیس برگردد اما این اتفاق هنوز رخ نداده و این در حالی است که گفته می شود کنعانی زادگان با الاهلی قطر برای فصل آینده توافق کرده است.

اگر شجاع بتواند با الریان فسخ کند مسلما مشکلی برای بازگشت به پرسپولیس نداردو یحیی از حضور مجدد او استقبال می کند اما بهرحال باید صبر کرد و دید چه اتفاقاتی در روزها و هفته های آینده رخ می دهد؟

قرارداد شجاع با الریان قطر دو ساله است و باید بتواند رضایت قطری ها را برای فسخ این قرار داد جلب کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • حسین پورزاد پرسپولیسی 🌷🌷🌷 ارسالی در

      سلام بر ارتش سرخ اسیا باید گل محمدی از همین حالا با ۳ مدافع خوب برای انتقال به پرسپولیس مذاکره کند تا دو تا مدافع تنومند خوب مثل شجاع یا پور علی گنجی ودر کنار نامبردگان هم علی نعمتی رو جذب تیم کند وایمان سلیمی نیز عالی است که پرسپولیس به مشکل نخورد گر چند گل محمدی خیلی باهوش است ونورالهی هم ایرادی ندارد برود چون رضا اسدی عالیست برای پرسپولیس یک هافبک خوب وگلزن ورو به جلو هجومی بازی میکن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه