ارسال به دیگران پرینت

۳۸ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در کرمان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در عملیات شبانه ماموران پایگاه امنیت عمومی این فرماندهی از یک محل دپو، بیش از ۳۸ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق کشف و یک متهم در این رابطه دستگیر شد.

 ۳۸ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در کرمان کشف شد

سرهنگ"مهدی پورامینایی" امروز ۲۶ اردیبهشت ماه اظهار کرد: ماموران پایگاه امنیت عمومی شهرستان کرمان با رصد اطلاعاتی از نگهداری مقادیری فرآورده نفتی قاچاق در یک کارگاه در حاشیه شهر اطلاع یافتند و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار آنان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا و با هماهنگی دستگاه قضائی ماموران طی عملیاتی شبانه در بازرسی از این محل موفق شدند از بشکه های جاساز شده داخل یک انبار ۲۰ هزار و ۲۰ لیتر نفت سفید فاقد مجوز و همچنین ۱۸ هزار لیتر متانول که به صورت ماهرانه ای در یک تانکر در زیر زمین جاساز شده بود کشف و یک متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به کشف ۳۸ هزار لیتر فرآورده نفتی که به انگیزه قاچاق در این محل دپو شده بود، بیان کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی اظهار کرد: پلیس کرمان در راستای تحقق شعار سال، با جدیت با قاچاق سوخت به عنوان یک مانع اقتصادی مقابله می کند و شهروندان گرامی می توانند با گزارش فعالیت های مجرمانه سودجویان، خادمان خود را در این زمینه یاری کنند.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه