ارسال به دیگران پرینت

رحیمی:

کشتن کولبرها، مبارزه با قاچاق نیست

نماینده مردم بانه در مجلس با استناد به بیانات مقام معظم رهبری گفت: کشتن کولبرها، نه تمرین تیراندازی است و نه مبارزه با قاچاق. هیچ کس حق ندارد به کولبر، لقب قاچاقچی بدهد.

 کشتن کولبرها، مبارزه با قاچاق نیست

 بهزاد رحیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در انتقادی از دولت دوازدهم گفت: دولت به هیچ یک از وعده‌های خود در مناطق کردنشین جامه عمل نپوشانید اما مطمئن باشید که مردم کردستان برای حفظ آرمان‌های نظام و انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حضوری تماشایی خواهند داشت.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ظلم استکبار در سالهای اخیر فروکش نکرده است، گفت: بدقولی‌هایشان در برجام، ترور شخصیت‌های برجسته، تحریم‌های ظالمانه حتی در داروهای بیماران سرطانی صعب الاعلاج تنها گوشه‌ای از ظلم آنها علیه ملت ایران است.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم زیر چرخ بی‌تدبیری، له شده‌اند. به جوانان سرخورده و بیکاری که با هزاران آرزو رسیدگی کنید. جوانان متعهد و باسواد کرد چه مشکلی داشتند که آنها را فراموش کردید؟ معیشت روحانیون اهل سنت خصوصا در شرایط کرونایی به شدت ضعیف شده است. چه تمهیداتی برای این عزیزان اندیشیده‌اید؟ 

رحیمی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر قاچاق مبودن فعالیت کولبری، در مورد کولبران منطقه سقز و بانه گفت: از آنجا که نتوانسته‌اید شغلی برای جوانان ایجاد کنید، شرافتمندانه برای تأمین معیشت خود مشغول کولبری هستند اما نه توسط رژیم بعث عراق بلکه توسط گلوله‌های خودمان، مورد هدف قرار می‌گیرند. به نیروهای خود تفهیم کنید که کشتن کولبرها، نه تمرین تیراندازی است و نه مبارزه با قاچاق. 

وی خطاب به وزیر کشور گفت: هیچ کس حق ندارد به کولبر، لقب قاچاقچی بدهد. قاچاقچی آقازاده‌های آمریکانشین و کانادانشینی هستند که عزت ما را به تاراج می‌برند. کولبران برای نان شب خود تایر لاستیک ماشین‌های خارجی مسئولان را به دوش می‌کشند.

وی در پایان نطق خود تذکراتی در مورد مشکلات آموزش مجازی و دسترسی به اینترنت در راستای بهبود وضعیت آموزش مجازی خطاب به وزیر آموزش و پرورش و ارتباطات داد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه