ارسال به دیگران پرینت

بودجه نقل و انتقالاتی چلسی در تابستان چقدر است؟

بر اساس ادعای سان بودجه نقل و انتقالاتی چلسی در تابستان 150 میلیون یورو خواهد بود.

بودجه نقل و انتقالاتی چلسی در تابستان چقدر است؟

به گزارش "ورزش سه"، پیش بینی می‌شد بعد از خریدهای فوق‌العاده چلسی در نقل و انتقالات تابستانی اخیر، این تیم با فرانک لمپارد در قامت یک مدعی ظاهر شود اما اوضاع هرگز بر وفق مراد سرمربی انگلیسی و آبی‌ها پیش نرفت و آنها حتی تا اواسط جدول لیگ برتر انگلیس نیز پایین آمدند.

نتایج ضعیف چلسی تحت هدایت فرانک لمپارد باعث شد انتقادات از اسطوره آبی ها اوج بگیرد و نهایتاً او در اواسط فصل از هدایت این باشگاه برکنار شد و جای خود را به توماس توخل داد؛ کسی که بعد از انتخاب به عنوان سرمربی چلسی نتایج شگفت انگیزی با این تیم کسب کرده و علاوه بر حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا، آنها از شانس بالایی برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ نیز برخوردار هستند.

 

 

 

با این حال به نظر می‌رسد که چلسی قصد دارد در تابستان پیش رو نیز عملکرد پرقدرتی در نقل و انتقالات داشته باشد؛ در واقع آنها می‌خواهند فصل آینده برای فتح لیگ برتر انگلیس و البته حضور قدرتمند در سایر جام ها تلاش کنند و در این راستا سان مدعی شده که باشگاه لندنی بودجه 150 میلیون پوندی در اختیار توماس توخل قرار خواهد داد تا تیم خود را تقویت کند.
این منبع همچنین مدعی شده که اصلی‌ترین هدف آبی‌ها جذب یک مهاجم درجه یک است و در این راستا آنها به دنبال جذب روملو لوکاکو یا ارلینگ هالند خواهند رفت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه