ارسال به دیگران پرینت

سیدابراهیم رئیسی پس از ثبت نام در انتخابات:

من رقیب فساد و ناکارآمدی هستم، رقیب جناح های سیاسی نیستم

حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی گفت: آنچه پیگیری می کنیم مساله یک تحول در همه مسایل اجرایی کشور است. این تحول یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که باید اتفاق بیفتد و نقش آفرینی عموم مردم در این تحول را نیازمندیم.

من رقیب فساد و ناکارآمدی هستم، رقیب جناح های سیاسی نیستم

حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی پس از ثبت نام در انتخابات، از دعوت همه مردم، نخبگان و فعالین عرصه های مختلف برای حضور وی در انتخابات تشکر و قدردانی کرد.

وی اظهار کرد: برخی بیان کردند که قوه مقننه از اهمیت بسیاری برخوردار است، باید بگویم که در کنار مهم بودن امر قوه قضاییه با یک امر مهم تری مواجه هستیم که دارای اولویت است و آن مساله قوه مجریه است. دیدن وضعیت معیشت مردم و مشکلات مردم مساله گرانی سفره مردم و وضعیت اقتصادی جامعه و معیشت مردم دغدغه جدی برای انسان ایجاد می کن دو برخی از نا امیدی هایی که امروز در بخش هایی از جامعه خودنمایی می کند.

وی ادامه داد: می تواند در یک دولت قوی این نا امیدی ها تبدیل به امید شود. می تواند با همین امکانات و نیروی انسانی و متراکم و جوان کشور و با همین ذخایر مادی و معنوی که کشورمان از آن برخوردار است دغدغه ها، درد و رنج مردم را کاهش داد و نا امیدی را تبدیل به امید کرد.

وی گفت: حضور بنده در این عرصه اجابت دعوت مردم عزیز، نخبگان و همه کسانی که امروز دغدغه وضعیت کشور به ویژه وضعیت اداری و اقتصادی در کشور را دارند. من اگرچه گروه های سیاسی و تشکل ها و مردم عزیزمان بسیار گفتند و دعوت کردند لکن حضور در عرصه ام به صورت مستقل است و حضور بنده نافی حضور هیچ کسی نیست. کسانی که در این میدان احساس تکلیف کردند وظیفه خود را انجام دادند.

آنچه پیگیری می کنیم مساله یک تحول در همه مسایل اجرایی کشور است. این تحول یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که باید اتفاق بیفتد و نقش آفرینی عموم مردم در این تحول را نیازمندیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه