ارسال به دیگران پرینت

به کسی که از عکسش با امام جمعه کرج برای انتخابات استفاده کرد، رای ندهید

حسینی همدانی، امام جمعه کرج گفت: هرکس از عکس گرفتن با من برای انتخابات استفاده کرد به هیچ عنوان مورد تایید من نیست، به چنین فردی رای ندهید و این چنین کسی به درد هیچ کاری نمی‌خورد.

به کسی که از عکسش با امام جمعه کرج برای انتخابات استفاده کرد، رای ندهید

سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه دوم نمازجمعه این هفته کرج با تبریک حلول ماه شوال  و آرزوی قبولی بندگی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت:  حدود صد سال پیش فرقه منحوس پلید و ساخته استعمارگران اقدام به تخریب قبور ائمه بقیه کردند و به اسم شرک آثار اسلامی را تخریب و از بین بردند.

وی افزود: این فرقه تحت نظر استعمار احترام به بزرگان و ائمه را شرک می‌دانند اما خودشان در مقابل آمریکا و اسرائیل کرنش دارند و به آن افتخار می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه این فکر جمود فرقه بی بصیرت تا امروز ادامه دارد و امروز خلف آنها وهابیون هستند، بیان کرد: وهابیون با همان تفکر با جنایاتی به مراتب سنگین‌تر و سخت‌تر در حال انجام اقدامات خود هستند و بیرحمانه و هولناک جنایت می‌کنند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه امروز یمن مظلوم زیر بمباران عربستان سعودی و حاکمان پیرو فرقه وهابیت است ، گفت : عربستان نیز در دست این فرقه وهابیون اداره می‌شود و اقدامات خود را به بدترین شکل ممکن ادامه می‌دهد.

خطیب نماز جمعه این هفته کرج با اشاره به اینکه اتحاد جهان اسلام بهترین راه مقابله با این فرقه تکفیری است ، ادامه داد:  بر اساس فرمایشی از حضرت علی(ع) جهاد و مبارزه با این فرقه از بالاترین فضلیت ممکن برخوردار است و این فرقه در مقابل مسلمانان هیچ وقت به نتیجه دلخواه و مطلوب نمی‌رسد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز  با بیان اینکه  به تعبیر امیرالمومنین بالاترین فضلیت نصیب شهدای مدافع حرم شده است، گفت: حملات چند روز گذشته  به مردم غیر نظامی غزه ، کوبیدن و کشتار مردم مظلوم  برای سرپوش گذاشتن بر شکسته‌های اسرائیل از  مقاومت است و آن مردک وقتی نمی تواند کابینه تشکیل دهد اوضاع را بحرانی می‌کند تا بر ضعف‌های خود سرپوش بگذارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه اسراییل تلاش داشت که گروه‌های مقاومت در منطقه را تضعیف و محدود کند، ادامه داد: موشک باران این چند روز به مواضع اسرائیل نشان از قدرت موشکی گروه‌های مقاومت داشت و نشان که گنبد آهنین اسراییل ترک خورده است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه  امروز گروه‌های مقاومت از قدرت موشکی قابل توجهی برخوردار است که با کوچکترین تحرکی صدها موشک بر سراسرائیل فرود می‌آید ، گفت: این موشک‌ها  و قدرت آن نشان داد  که زوال و شکست رژیم منحوس صهیونیستی نزدیک است.

وی با اشاره گرامیداشت یاد   خاطره شهید فخری زاده و دیگر دانشمندان هسته ای کشور که به دست رژیم صهیونسیتی ترور و به شهادت رسیدند، متذکر شد: هنوز ایران اقدامی در مقابله  با اقدامات تروریستی صهیونیست‌ها در مقابل شهادت دانشمندان خود انجام نداده و این اقدامات به موقع انجام می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز  با اشاره به مذاکرات وین و لزوم هوشیاری تیم مذاکره کننده در مقابل اعضای نمایندگان شرکت کننده در این اجلاس گفت: علی رغم غیبت آمریکا در مذاکرات نظرات این کشور در مذاکرات وین اعمال می‌شود، ایران در میز مذاکره عجله ای ندارد اما دستگاه دیپلماسی باید به منویات رهبری معظم انقلاب توجه داشته باشد و نباید اجازه داد مذاکرات فرسایشی شود و دولت نباید مذاکرات را به انتخابات گره بزند.

خطیب نمازجمعه کرج با اشاره   به مذاکره ایران با عربستان توضیح داد: عربستان در حال حاضر توان قدرت منطقه ای گذشته را ندارد و مظلومیت یمن دامن این کشور را گرفته و نجات خود را در ارتباط با ایران می‌بیند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به روز ملی جمعیت و لزوم توجه به فرزند آوری دربین مردم، تصریح کرد: نگرانی و کمبود جمعیت همچنان به قوت خود باقی است و جمعیت یکی از موئلفه‌های قدرت در دنیا است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به اینکه وقتی جوان وجود نداشته باشد توان و توسعه و نیروی کار کاهش می یابد، ادامه داد : اقتدار ملی و پیشرفت کشور رابطه مستقیمی با جمعیت دارد و جمعیت کشور باید در داخل به وجود بیایید و گفتمان جدید در این رابطه باید راه بیفتد.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه متاسفانه صدا و سیما با هزینه بیت المال برنامه‌های تولید می‌کند که زبان فارسی را له می‌کند، تصریح کرد: تولید برنامه فاخر برای ترویج فرهنگ و زبان فارسی اهمیت بسیاری دارد که باید به آن توجه ویژه ای انجام شود.

خطیب نماز جمعه این هفته کر‌ج با اشاره به درپیش بودن انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری و با تذکر به رسانه‌ها و‌ فعالان فضای مجازی در درج مطالب، تاکید کرد: توصیه بنده به فعالان رسانه ای و فضای مجازی این است که تقوا داشته باشید و در اخبار و مطالبی که در فضای مجازی منتشر می کنید خدا را در نظر بگیرید.

وی متذکر شد: فعالان مجازی نباید به خاطر خوش آمد کسی با آبروی دیگران بازی کنند و با درح مطلبی اقدام به بردن آبروی فردی کنند، سنت خداوند متعال این است در این دنیا شخصی که آبروی کسی را می برد به سزای اعمال خود می‌رسد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه برخی اوقات با انتشار مطلبی در ستونی یک فرد را ساقط می‌کنند، تصریح کرد:  در بین اعضای شورای شهر باید مجموعه ای از افراد با کارایی مختلف که به درد مدیریت شهری می خوردند انتخاب شود و نباید اینگونه باشد که افرادی یکدست و با تحصیلات غیر مرتبط و تجربه و توان غیر مرتبط در مجموعه ای که نیاز به تجربه و تخصص و تحصیلات مرتبط دارد ورود کنند.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه تخصص، تعهد و کارایی افراد در حوزه مدیریت شهری باید ملاک قرار گیرد، ادامه داد: همه افراد نباید از یک صنف انتخاب شوند و باید از همه توانمندی‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه عکس داشتن با کسی دلیل تایید و حمایت از فردی نیست ، ادامه داد: هرکس از عکس گرفتن با من برای انتخابات  استفاده کرد به هیچ عنوان مورد تایید من نیست، به چنین فردی رای ندهید و این چنین کسی به درد هیچ کاری نمی‌خورد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه نباید به خلق اسامی مختلف برای انتخابات شورای شهر مانند ائتلاف، وحدت و دیگر اسامی قابل احترام تفرقه ایجاد کرد، ادامه اداد انشقاق و اسم درست کردن  بدون استفاده از همه ظرفیت‌ها و جمع شدن عده ای دور خود حاصلی ندارد و باید با انتخاب افراد توانمند استان را نجات دهید.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه