ارسال به دیگران پرینت

شعار دولت من «با مردم و برای مردم» است

داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با برنامه آمده‌ام و ده‌ها برنامه علمی و تخصصی دارم که برخی از آنها تجربه اجرای آزمایشی را هم داشته است.

شعار دولت من «با مردم و برای مردم» است

علیرضا افشار پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما در زمینه اقتصادی برای اشتغال برنامه داریم، اظهار کرد: برخی آدرس غلط می‌دهند اما تنها بخشی از مشکلات اجتماعی مثل اعتیاد یا طلاق به شرایط اقتصادی برمی‌گردد ولی بخش عمده‌ای از آن علت فرهنگی دارد.  پس از فرهنگ هم نباید غافل باشیم.

وی افزود: من با برنامه آمده‌ام و ده‌ها برنامه علمی و تخصصی دارم که برخی از آنها تجربه اجرای آزمایشی را هم داشته‌ است. این برنامه‌ها باید با کابینه قوی و پاکدست و معاونان متخصص آنها اجرا شوند.

افشار با تاکید براینکه اگر برنامه‌های دولت قبلی خوب است ادامه دهیم، گفت: باید اشکالات برنامه دولت‌های قبلی را حل کرد نه اینکه به طور کامل آنها را کنار گذاشت. این اقدام هزینه‌هایی برای ما دارد و ضررهایی را متوجه کشور و مردم می‌کند.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه ما در حوزه دیپلماسی باید رویکرد مردمی داشته باشیم، یادآور شد: ما در مجامع بین‌المللی قدرت نفوذ نداریم، اما در قدرت دیپلماسی عمومی توانا هستیم و دنیا به دنبال شنیدن صدای ایران است. اما امروز این دیپلماسی عمومی در وزارت خارجه ما محدود شده به سخنگوی آن.

وی تاکید کرد: شعار دولت من «با مردم و برای مردم» است. مردم اما شأنی دارند که هم برای انقلاب جان خود را فدا کرده‌اند و هم الان مشکلات و فشارهای اقتصادی را تحمل می‌کنند، پس باید برای آنها هرکاری می‌توانیم انجام دهیم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه