ارسال به دیگران پرینت

بازی های پرطرفدار برای گوشی‌های اندروید در سال ۲۰۲۱

در روزهایی که خبرها از همه طرف شما را محاصره می‌کنند، بهتر است راه‌هایی برای سرگرم کردن خودتان پیدا کنید. بخشی از این راه‌ها شامل انجام بازی‌های جذاب با گوشی هوشمندتان می‌شود؛ بازی‌هایی که جدید هستند و توانسته‌اند نظر افراد زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کنند.در این مقاله شما را با هفت بازی پر طرفدار برای گوشی‌های اندرویدی آشنا خواهیم کرد.

 بازی های پرطرفدار برای گوشی‌های اندروید در سال ۲۰۲۱

1. Beach Buggy Racing ۲

اگر از علاقمندان به بازی‌های مسابقه‌ای یا racing هستید و به دنبال یک ماشین سواری پر هیجان و رایگان برای گوشی اندرویدی‌تان می‌گردید، بازی بیچ باگی ریسینگ ۲ را از دست ندهید. این بازی که نسخه جدید بیچ باگی ریسینگ است، توانسته با اضافه کردن امکانات جدیدی از جمله مکان‌های جدید مثل کشتی دزدان دریایی، اهرام مصر و ... تنوع بیشتری برای کاربرانش ایجاد کرده و آن‌ها را در دنیای پر هیجان مسابقه با شگفتی‌های بیشتری رو به رو کند. تنها نکته ناخوشایندی که درباره این بازی وجود دارد، نبود لیگ بازی‌هاست که شاید برای کسانی که به دنبال رقابت و هیجان بیشتر هستند، نکته مثبتی به شمار نیاید.

۲. Asphalt ۹: Legends

آسفالت ۹ یکی دیگر از بازی‌های پرطرفدار اندروید در سال ۲۰۲۱ است که نباید آن را از دست داد. در این نسخه جدید که توسط کمپانی گیم لافت طراحی و به روز رسانی شده است، شما می‌توانید بیش از ۵۰ نمونه از بهترین ماشین‌های جهان از جمله لامبورگینی، پورشه و ... را به عنوان ماشین خودتان انتخاب کنید و در خیابان‌ها و جاده‌های معروف جهان مشغول رانندگی و مسابقه دادن شوید.

اگر گوشی اندرویدی شما جز جدیدترین انواع گوشی‌هاست و به تکنولوژی HDR مجهز است، کیفیت تصویر این بازی برایتان چند برابر شده و لذت بیشتری از آن خواهید برد. جدیدترین گوشی های موبایل هواوی، سامسونگ و موتورولا معمولا بسته به قیمت انواع امکانات خوبی را برای کاربران فراهم می‌کنند که لذت بازی کردن را هم چند برابر خواهد کرد.

۳. Void Tyrant

هفت بازی پرطرفدار برای گوشی‌های اندروید در سال ۲۰۲۱

4-کسانی که به بازی‌های استراتژیک علاقه دارند، می‌توانند بازی ووید تایرنت را برای گوشی اندرویدی‌شان امتحان کنند. داستان این بازی تک نفره مربوط به شماست که قرار است حاکم شهری باشید که حالا در معرض تسخیر هیولاها قرار گرفته است. وظیفه شما به عنوان حاکم مبارزه با این هیولاها، شکست دادن آن‌ها و پس گرفتن دوباره شهر است. این بازی رایگان است؛ اما پرداخت‌های درون برنامه‌ای و ویدیوهای تبلیغاتی دارد که ممکن است برای بعضی افراد خوشایند نباشد. با وجود این بازی به قدری سرگرم کننده هست که این مسئله خیلی جلب توجه نکند.

. King Crusher

کسانی که سریال گیم آف ترونز را دیده باشند، می‌دانند که عده زیادی از خاندان‌ها برای رسیدن به تخت آهنین تلاش می‌کردند. مضمون بازی کینگ کراشر هم بی‌شباهت به موضوع سریال بازی تاج و تخت نیست. در این بازی عده‌ای وجود دارند که می‌خواهند بقیه را از بین ببرند و تنها پادشاه جهان شوند؛ شما هم یکی از این افراد هستید که باید بقیه را له کنید!

در این بازی هر کدام از رقبای شما مهارت خاصی دارند، مهارتی که شما باید آن را بشناسید و استراتژی خاصی را برای از بین بردنش انتخاب کنید. این بازی می‌تواند مهارت‌های مختلف شما را به چالش بکشد و یک سرگرمی عالی برای اوقات فراغت‌تان باشد.

۵. Angry Birds AR: Isle Of Pigs

یکی دیگر از بازی‌هایی که در سال ۲۰۲۱ برای گوشی‌های اندروید در دسترس است و طرفداران زیادی پیدا کرده نسخه جدید انگری بردز است. در این نسخه خوک‌ها دست به دزدی تخم پرندگان زده‌اند و حالا پرندگان عصبانی باید خودشان را به سازه‌های خوک‌ها نزدیک کرده، آن‌ها را از بین ببرند و تخم‌ها را پس بگیرند. این بازی هم مثل بقیه بازی‌های انگری بردز در ژانر شوتینگ یا تیر اندازی طراحی شده است و می‌تواند طرفداران این پرنده‌های بی‌اعصاب را به وجد بیاورد و لحظات پر هیجانی را برایشان رقم بزند.

۶. Kazarma

هفت بازی پرطرفدار برای گوشی‌های اندروید در سال ۲۰۲۱

کازارما پلی است که انسان‌ها آن را برای ارتباط با کهکشان‌های دیگر ساخته‌اند و حالا این پل توسط بیگانگان مورد حمله قرار گرفته است. شما در این بازی باید با این بیگانگان مبارزه کنید تا بتوانید کازارما را آزاد کنید و به وضعیت عادی برگردانید. در این مسیر هم باید با انواع و اقسام موجودات فضایی بیگانه با قدرت‌های خاص مبارزه کنید و آن‌ها را از سر راه بردارید.

کازارما یک بازی اندرویدی در ژانر تیر اندازی و ماجراجویانه است که می‌تواند اوقات خوشی برای شما رقم بزند.

۷. Sky: Children Of the Light

در آسمان‌ها و بالای ابرها سرزمینی وجود دارد که قرن‌ها چیزی جز نور، شادی و خوشی به خودش ندیده است. سرزمینی که پر از اتفاق‌های خوب است، تا اینکه روزی دچار نفرینی عجیب می‌شود و تمام نور و شادی خودش را از دست می‌دهد. در این میان شما به عنوان فرزندان نور باید وارد این سرزمین شوید و دلیل این اتفاق را پیدا کنید و سپس آرامش را به سرزمین‌تان برگردانید.

جهان این بازی، جهان باز است و می‌توانید در حین انجام بازی از حضور در فضاهای خاص آن لذت ببرید و در عین حال ماجراجویی کنید. ژانر این بازی معمایی می‌تواند شما را به چالش بکشد و به خوبی سرگرم‌تان کند.

این بازی هم مثل بقیه بازی‌هایی که معرفی کردیم، رایگان است؛ اما اگر به پرداخت درون برنامه‌ای نیاز داشتید یا بازی دیگری مد نظرتان بود که نیاز به پرداخت داشت؛ همیشه گیفت کارت ها هستند تا به کمک شما بیایند. با خرید انواع گیفت کارت ‌ها می‌توانید نه تنها از امکانات گوگل پلی استفاده کنید، بلکه با گیفت کارت ps۴، آیتونز، اسپاتیفای و ... از امکانات بی‌شماری که سر راه‌تان قرار می‌گیرند، لذت ببرید.

منبع : همشهری آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه