ارسال به دیگران پرینت

حمله تند علم الهدی به احمدی نژاد: آقایی عربده می کشد و می گوید در انتخابات شرکت نمی کنم

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:اگر کسی بگوید در انتخابات شرکت نمی‌کنم مثل نعمتی است که لگدمال شده و تمام رسانه‌های غربی و آمریکایی و مزدور استکبار درصدد این هستند که مردم را نومیده کرده و بگویند در انتخابات شرکت نکنید.

حمله تند علم الهدی به احمدی نژاد: آقایی عربده می کشد و می گوید در انتخابات شرکت نمی کنم

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:اگر کسی بگوید در انتخابات شرکت نمی‌کنم مثل نعمتی است که لگدمال شده و تمام رسانه‌های غربی و آمریکایی و مزدور استکبار درصدد این هستند که مردم را نومیده کرده و بگویند در انتخابات شرکت نکنید.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: برخی عید را به معنای بازگشت به یک حادثه یا خاطره  و یا سرور و شادی و یا بازگشت به یک زندگانی مسرت بخش دانسته‌اند و برخی نیز عید را از ماده عاد گرفته‌اند به معنای عادتی که هرساله تجدید می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: عید به معنای بازگشت یا عادت در هر صورت روز پیروزی، روز سرور و شادی است؛ فطر هم به معنای شکافتن است. عید فطر روز سرور و شادی و بازگشت به نقطه تنهایی ما با خدا و عید خلقت است. در لسان احادیث، عید در معنای دیگری استعمال شده است.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: عید فطر در مقام سپاسگزاری و قبول شدن عبادات ماه مبارک رمضان است؛ امروز روز اجر دادن به بندگان خاص خداوند است؛ مزدی که خداوند در مقابل روزه شما می‌دهد و ثوابی که در برابر عبادت شما عنایت فرموده در عید فطر است.

وی خاطرنشان کرد: امروز را غنیمت بشمارید و اگر شب‌های قدر نتوانستید آن گونه که شایسته است عبادت کنید بدانید امروز را باید قدر بدانید زیرا امروز عیدی و پاداش اضافه دریافت می‌کنید.

علم‌الهدی تاکید کرد: تا امروز شما بخشیده شده و یک خط قرمز روی همه گناهان شما ایجاد شده؛ عید فطر یعنی عید خلقت یعنی دقیقا مشابه روزی هستید که آفریده شده‌اید؛ پرونده تمام شد و نامه عمل پاک شد. از فردا یک نامه عمل جدید برای شما می‌نویسند و باید سعی کنید این پرونده را آلوده به گناه نکنید.

وی بیان کرد: نباید پرونده جدید را به معصیت آلوده کرد و باید عید فطر یا عید خلقت را مبنای یک تحول و حرکت جدید قرار دهید.

امام جمعه مشهدمقدس ادامه داد: پیروزی محور اقتدار جهان اسلام یعنی حلقه مقاومت بر صهیونیست‌های نابکار شیطان هدیه‌ای در آستانه عید سعید فطر از سوی خداوند متعال بود. این عظمتی که فلسطینی‌ها از خودشان نشان دادند و اسرائیل ناپاک را موشک باران کردند فوق العاده عنایت خاص پروردگار و توجهات غیبیه وجود اقدس حضرت بود.

آیت الله علم‌الهدی تصریح کرد: یهودیان متوجه شدند اینجا ارض موعود آنها و سرزمین امن و امان آنها نیست. بچه‌های فلسطین و زنان و افراد خردسال میان کوچه و خیابان فلسطین را مورد حمله قرار می‌دهند و این برای ما ناراحت‌کننده است و از این هجمه‌های جنایتکارانه به شدت ناراحت هستیم.

وی گفت: جنایت آمریکا و اسرائیل در کودک کشی و بچه‌کشی است؛ عواملی که به عنوان مزدور پیاده نظام آمریکایی و در جنگ نیابتی آمریکا با مسلمانان شرکت کرده‌اند؛ این ناپاک‌های داعش در افغانستان دختربچه‌های بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند و این جنایت آمریکایی‌هاست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایات آمریکایی‌ها در افغانستان بیان کرد: عناصر ناپاک پیاده نظام جنگ نیابتی را در افغانستان راه انداخته‌اند و مردم را به خاک و خون می‌کشند؛ سرنوشت مردم توسط دولت دست نشانده آمریکایی رقم می‌خورد و یا اینکه توسط آمریکایی‌ها به خاک و خون کشیده می‌شوند. اگر دیگران بخواهند برای شما تصمیم بگیرند زندگی شما نیز همین می‌شود؛ اینکه آقایی عربده بکشد من درانتخابات شرکت نمی‌کنم یعنی در سرنوشتت تصمیم گیرنده نیستی.

آیت الله علم‌الهدی بیان کرد: تنها کشوری هستیم که مردم ما خودشان برای خودشان تصمیم می‌گیرند و حتی آمریکا این گونه نیست و لابی صهیونیست برایش تصمیم‌گیری می‌کند؛ به برکت خون شهدا برای ما استقلال و آزادی رقم خورده است. اگر کسی بگوید در انتخابات شرکت نمی‌کنم مثل نعمتی است که لگدمال شده و تمام رسانه‌های غربی و آمریکایی و مزدور استکبار درصدد این هستند که مردم را نومیده کرده و بگویند در انتخابات شرکت نکنید. اینها می‌خواهند سعی کنند مردم در سرنوشت خود دخالت نکنند تا سرنوشتشان توسط مزدوران رقم بخورد.

وی تصریح کرد: امیدوارم شما برادران و خواهران مومن و متدین که پرورش یافته یک امام قهرمان‌ساز هستید؛ با شور فراوان در انتخابات شرکت کنید. نسل سوم و چهارم با غیرت نسل اول انقلاب در دنیا ظاهر شده و در مسیر تعیین سرنوشت خود اقدام می‌کنند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • شهاب سعیدیان ارسالی در

      درصورت تایید دکتر محمود احمدی نژاد مردم میان پای صندوق تایید نشن کسی پای صندوق نمیاد خیالتان راحت عموم مردم دکتر احمدی نژاد میخوان کسی که ضد دکتر صحبت کند دشمن مردم است

    • ناشناس ارسالی در

      اقاعلم الهدای دورغگودشمن خداست

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه