ارسال به دیگران پرینت

نام جینا کارانو از سریال The Mandalorian بعد از اخراج هم برای دریافت جایزه امی اعلام شد

هرچند پس از حواشی اخیر «جینا کارانو» دیگر در سریال The Mandalorian حضور ندارد اما این موضوع باعث نمی‌شود تا دیزنی مانع از دریافت جایزه امی توسط این بازیگر شود. لیست ارائه شده برای جایزه امی از سوی دیزنی اخیرا مشخص شده که نام این بازیگر جنجالی نیز در آن دیده می‌شود.

نام  جینا کارانو از سریال The Mandalorian بعد از اخراج هم برای دریافت جایزه امی اعلام شد

هر ساله استودیوهای مهم فیلمسازی در قالب کمپینی به نام For Your Consideration نامزدهای خود برای جایزه امی را مشخص می‌کنند که لیست آن‌ها در تبلیغات نشریات تجاری معتبر مانند ورایتی و هالیوود ریپورتر استفاده می‌شود. هر چند جینا کارانو پس از حواشی که اخیرا به وجود آورد در پروژه‌های آینده لوکاس فیلم حضور نخواهد داشت اما اسم این بازیگر در گروه «بهترین بازیگر نقش مکمل زن» دیده می‌شود.

در این پوستر نام «پدرو پاسکال» که قرار است در آینده نقش «جوئل» در سریال The Last of Us را ایفا کند به عنوان «بهترین بازیگر نقش اصلی» و «جانکارلو اسپوزیتو» به همراه «تمورا موریسون» به ترتیب برای نقش‌های «ماف گیدئون» و «بوبا فت» دیده می‌شود. نام دوازده‌نفر دیگر از بازیگران سریال به عنوان «بازیگران مهمان» در این پوستر دیده می‌شود. پوستر دیزنی را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

سریال The Mandalorian

کارانو پس از جنجال‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی به وجود آورد از نقش خود به عنوان «کارا دون» اخراج شد. لوکاس فیلم پیش از این در بیانیه‌ای گفته بود: «جینا کارانو دیگر در لوکاس فیلم مشغول به کار نیست و هیچ برنامه‌ای برای حضور او در آینده وجود ندارد. این بازیگر پس از آن فاش کرد که از طریق شبکه‌های اجتماعی در مورد اخراج خود مطلع شده و گفته می‌شود که اسپین آف The Mandalorian با حضور این بازیگر ساخته خواهد شد. با این وجود هنوز هیچ اطلاعات رسمی درباره سرنوشت شخصیت او در فصل سوم سریال مندلورین وجود ندارد.

دو فصل اول سریال مندلورین مورد استقبال بسیار زیاد بینندگان و منتقدان قرار گرفت و در آینده قرار است اسپین آف دیگری از این سریال به نام The Book of Boba Fett با محوریت شخصیت بوبا فت ساخته شود. به نظر می‌رسد فیلمبرداری فصل سوم مندلورین پس از پایان فیلمبرداری این سریال آغاز شود.

 

منبع : ویجیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه