ارسال به دیگران پرینت

مجیدی: من مسئولیت شکست را گردن می گیرم

سرمربی استقلال پس از شکست مقابل ذوب آهن گفت که تیم او تمام تلاشش را برای قهرمانی در لیگ برتر انجام می دهد.

مجیدی:  من مسئولیت شکست را گردن می گیرم

فرهاد مجیدی پس از شکست مقابل ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی خوبی بود. با توجه به اینکه تیم ما به دلیل لیگ قهرمانان آسیا مقداری خسته بود، بچه ها خوب بازی کردند موقعیت های زیادی برای رسیدن به گل داشتیم ولی متاسفانه روز بد فوتبال بود و از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. در نیمه اول تنها موقعیت ذوب آهن به گل تبدیل شد و در نیمه دوم نیز روی یک صحنه گل خوردیم ولی موقعیت های زیادی داشتیم و نتوانستیم استفاده کنیم. در کل به بچه های تیمم خسته نباشید می گویم. به تیم ذوب آهن نیز تبریک می گویم.

 

وی ادامه داد: مشکلات زیادی برای این بازی داشتیم. مانند مصدومیت چند بازیکن و محرومیت شجاعیان ولی بچه ها در کل خوب بازی کردند و تنها نکته منفی این بازی، عدم استفاده از موقعیت هایمان بود.

سرمربی استقلال درخصوص اینکه آیا آنها هنوز برای قهرمانی در لیگ برتر امید دارند، پاسخ داد: با توجه به اینکه هفته بعد با پرسپولیس بازی داریم و شرایط جدول طوری است که با نتایج چند بازی رتبه تیم ها می تواند تغییر کند، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در بازی های آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

 

وی درخصوص دربی روز جمعه مقابل پرسپولیس گفت؟ شهرآورد برای هر دو تیم و هواداران محترمشان همیشه حساس است. امیدوارم بازی خوبی باشد و هواداران دو تیم از بازی لذت ببرند.

مجیدی در مورد اینکه آیا بازی با ذوب آهن فدای دربی شد یا خیر، گفت؟ من به عنوان سرمربی تیم به هیچ عنوان به بازی دربی فکر نمی کردم و دوست داشتم در این بازی پیروز شوم ولی همانطور که گفتم مصدومیت دو بازیکن کلیدی و محرومیت شجاعیان باعث شد تا با ترکیب متفاوت تری بازی کنیم. اما به نظرم بچه ها خوب بازی کردند و تنها از فرصت ها استفاده نکردند و و من مسئولیت شکست را گردن می گیرم.

 

وی درخصوص فرم و حضور دیاباته در بازی های بعدی مقابل ذوب آهن در جام حذفی و مسابقه با پرسپولیس گفت؟ ما در کادر فنی می دانیم که باید در چه پست و شرایطی از دیاباته استفاده کنیم.

 

مجیدی در پایان در مورد اینکه قرارداد 10 بازیکن استقلال در پایان فصل به اتمام می رسد و آیا مشکلی بابت تمدید آنها وجود دارد یا نه، گفت: چه اصراری وجود دارد که به دنبال این باشید که لیست تمدیدی ها چه کسانی هستند؟ یک دیدار حساس برابر پرسپولیس داریم و تمام تمرکز ما روی این دیدار است. حرف نزده را همیشه می توان زد. اینها مسائل حاشیه ای است. از هواداران استقلال برای این شکست عذر خواهی می کنم و امیدوارم در دیدار بعدی این نتیجه را جبران کنیم.

 

منبع : ورزش3
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه