ارسال به دیگران پرینت

قاسمخانی: می خواستیم رکورد بیننده فیلیمو را بزنیم اما نشد

پیمان قاسمخانی اعلام کرد سریال بعدی او یک سیتکام خواهد بود.

قاسمخانی: می خواستیم رکورد بیننده فیلیمو را بزنیم اما نشد

پیمان قاسمخانی اخیرا در برنامه کافه آپارات به گفت‌وگو با فریدون جیرانی نشسته است. او در خلال این برنامه از برنامه‌های آینده خود صحبت کرده است. این نویسنده سینما و تلویزیون قصد دارد یک سریال سیتکام برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید کند. پیمان قاسمخانی درباره برنامه‌های آینده خود چنین گفت:

«من خیلی طرح‌های سینمایی داشتم که فعلا سینما روی هواست. الان یک کار مشاوره و سرپرستی با آقای مدیری دارم و یک سریال است که خودم خیلی داستانش را دوست دارم و شبیه آن را ندیدیم و متفاوت است. یک سیت‌کام است که داستان‌های متفاوتی دارد.»

قاسمخانی ادامه داد:

«هرچند در سیت‌کام خیلی مهم نیست آن را چه کسی بسازد و متن و بازیگرها مهم است و اگر بتوانیم جوانان‌هایی که کارگردان‌های خوبی هستند پیدا کنیم کارگردانی را به آن‌ها می‌سپاریم.»

وی در ادامه همچنین درباره سریال خوب بد جلف نیز صحبت کرد. قاسمخانی گفت: 

«تصور می‌کردیم با این سریال رکورد بیننده محصولات فیلیمو را می‌زنیم اما نشد.»

از مدتی پیش نیز رامبد جوان سیتکام مردم معمولی را برای شبکه نمایش خانگی تولید کرده است. از مشهورترین سیتکام‌های جهان می‌توان به سریال‌های Friends (دوستان)، The Office (اداره)، How I Met Your Mother (آشنایی با مادر) و Bing Bang Theory (تئوری بیگ بنگ) اشاره کرد. پیمان قاسمخانی از نویسنده‌های شناخته شده سینما و تلویزیون ایران است. او در نگارش فیلمنامه فیلم مارمولک و سریال‌هایی نظیر شب‌های برره، هیولا، پژمان، مسافران، کمربندها را ببندیم و پاورچین دست داشته است. قاسمخانی اخیرا دو فیلم و یک سریال تحت عنوان خوب بد جلف ساخته است.

منبع : زومجی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه