ارسال به دیگران پرینت

ارزهای دیجیتال | دو اتفاق در انتظار آینده ارزهای دیجیتال

وضعیت بازار ارزهای دیجیتال بعد از ریزش بیت‌کوین از محدوده ۶۵ هزار دلار نوسانی است اما برخی از ارزها در غیاب بیت‌کوین رشد خوبی داشتند.

 ارزهای دیجیتال   |  دو اتفاق در انتظار  آینده ارزهای دیجیتال

اتریوم، دوج‌کوین و بایننس‌کوین در غیاب بیت‌کوین سقف‌های قیمتی جدیدی ثبت کردند و رشدهای زیادی داشتند اما لیدر بازار هنوز موفق نشده به سقف قبلی خود برسد و این موضوع نگران‌کننده است.

حسین مریدسادات، کارشناس و مدرس بازارهای مالی در رابطه با روند بازار گفت: فعلا بازار روندی رنج دارد و دامیننس بیت‌کوین کاهش یافته و این نشان می‌دهد که این ارز از برگشت به سقف قبلی خود ناتوان است اما برخی از ارزها سقف‌های خوبی ثبت کردند.

این کارشناس در رابطه با کف حمایتی بیت‎‌کوین گفت: بیت‌کوین ابتدا یک کف حمایتی روی محدوده ۵۲ هزار دلار دارد که به نظرم احتمال ریزش از این محدوده کم است اما یک کف حمایتی معتبر روی ۴۲ هزار دلار داریم که محدوده معتبری است و احتمال کمی دارد که به این محدوده برسیم.

مریدسادات در رابطه با سناریوهای محتمل برای بازار رمزارزها گفت: بازار فعلا منتظر است اما دو سناریو برای آینده بازار محتمل است، ممکن است یک خبر فاندامنتال خوب به بازار برسد و این سقف شکسته شود و به سمت اهداف بالا برویم و ممکن است اصلاح ادامه داشته باشد و بیت‌کوین در کانال ۵۰ هزار دلار به سمت پایین حرکت کند.

این کارشناس در ادامه گفت: فعلا حال و روز بازار خوب است و ارزها دارند راه طبیعی خودشان را می‌روند.

 

منبع : تجارت‌نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه