ارسال به دیگران پرینت

ادامه کار مجیدی با همین کادرفنی

پروسه انتخاب دستیار جدید فرهاد مجیدی فعلا به تعویق افتاده و استقلال با کادرفنی کنونی کارش را ادامه می دهد.

ادامه کار مجیدی با همین کادرفنی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی فراز کمالوند از جمع اعضای کادرفنی استقلال، شایعات و حواشی زیادی پیرامون نیمکت آبی های پایتخت مطرح شد. در این خصوص فرهاد مجیدی تصمیم گرفت تا یک مربی باتجربه مثل کمالوند را به کادرفنی اش اضافه کند و در این بین گزینه ای بهتر از مربیان خارجی پیدا نکرد.

 

حتی نام هایی از مربیان خارجی مثل جیری ساناک دستیار شفر در استقلال هم وسط آمد اما تااین لحظه مجیدی به طور رسمی هیچ اعلامی برای جذب مربی جدید به باشگاه نداشته است.

 

مساله اصلی در انتخاب دستیار خارجی توسط مجیدی قانون سازمان لیگ برای منع ورود خارجی ها به لیگ برتر است. این قانون اجازه نداد که سرمربی استقلال در مقطع کنونی مربی جدید خارجی را به تیمش اضافه کند. استقلالی ها حتی اگر یک دستیار خارجی را هم به تیم شان بیاورند نمی توانند قراردادش را به طور رسمی در سازمان لیگ ثبت کنند و برای او کارت حضور روی نیمکت بگیرند که این مساله ممکن است دردسرهای زیادی را ایجاد کند.

 

از سوی دیگر فرهاد مجیدی تصمیم گرفته فعلا پروسه انتخاب دستیار جدید را منتفی کند. سرمربی آبی ها قصد دارد در شرایط کنونی کارش را با مربیان فعلی ادامه بدهد و به جای کمالوند هم فرد دیگری به کادرفنی اضافه نشود تا در وقفه ای که به خاطر اردوهای تیم ملی در لیگ برتر ایجاد می شود درباره انتخاب دستیار بیشتر فکر کند و تصمیمی منطقی و قابل اتکا بگیرد.

 

در این شرایط استقلال با همین کادرفنی شامل مجیدی، فرشاد ماجدی، صالح مصطفوی، بهزاد غلامپور و نوشادی(مربی بدنساز) به کارش در لیگ برتر و جام حذفی ادامه می دهد تا اگر در آینده از این نظر نیازی از سوی مجیدی احساس شد، او یک فرد جدید را به کادرفنی اش بیفزاید.

 

منبع : ورزش سه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه