ارسال به دیگران پرینت

جنایات اسرائیل در «شیخ جراح» فلسطین | اتحادیه اروپا محکوم کرد

جنایات اسرائیل در «شیخ جراح» فلسطین | اتحادیه اروپا محکوم کرد

ایسنا | اتحادیه اروپا اعلام کرد: از مسئولان اسرائیلی می‌خواهیم تا تنش‌ در قدس را هرچه سریع‌تر کاهش دهند.

به نقل از الجزیره، اتحادیه اروپا در واکنش به تحولات قدس اعلام کرد: بیرون کردن خانواده‌های فلسطینی در الشیخ جراح و قدس شرقی امری نگران کننده و غیرقانونی است و بر تنش‌ها می‌افزاید. این اقدامات بر اساس قانون انسانی، گامی غیر قانونی است و نتیجه‌ای جز تشدید تنش‌ها نخواهد داشت. ما از مسئولان اسرائیلی می‌خواهیم تا برای کاهش تنش در قدس به صورت هرچه سریع‌تر تلاش کنند.

اتحادیه اروپا تاکید کرد که خشونت و تحریک‌ها از جانب اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها قابل قبول نیست و باید عاملان آن بازخواست شوند. باید عاملان خشونت و تحریک از سوی هر طرفی که باشد، مورد پیگرد قرار بگیرند.

پیتر استانو، سخنگوی اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای نسبت به تشدید تنش‌ها و روند خشونت‌ها طی روزهای اخیر در اراضی فلسطین اشغالی به ویژه قدس شرقی ابراز نگرانی کرد و گفت: اتحادیه اروپا مسئولان را به اتخاذ گام‌های فوری برای کاهش تنش در قدس ترغیب می‌کند و بر لزوم جلوگیری از خشونت‌ها در اطراف حرم شریف و احترام به وضعیت موجود در آنجا تاکید می‌کند.

اتحادیه اروپا رهبران سیاسی و دینی تمامی طرف‌ها را به خویشتن‌داری و مسئولیت پذیری و انجام بیشترین تلاش‌های ممکن جهت آرام کردن اوضاع در حال انفجار ترغیب کرد.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه