ارسال به دیگران پرینت

آمریکا هم حمله به عین الاسد را تایید کرد

سخنگوی نیروهای ائتلاف آمریکایی حمله بامداد امروز (شنبه) به پایگاه نظامیان این کشور در «عین الاسد» در استان «الانبار» در غرب عراق را تایید کرد.

آمریکا هم حمله به عین الاسد را تایید کرد

ایرنا | «واین ماروتو» در توئیتی نوشت که پایگاه هوایی عین الاسد بامداد امروز در معرض حمله هواپیماه‌های بدون سرنشین (پهپاد) قرار گرفت، اما تاکنون گزارشی از آسیب وارده به این پایگاه و یا نیروهای نظامی آمریکایی وجود ندارد.
این سخنگوی آمریکایی افزود که حمله، آشیانه هواپیماهای آمریکایی را در پایگاه عین الاسد هدف قرار داد و تحقیقات در این زمینه هنوز جریان دارد.
منابع امنیتی در استان الانبار امروز صبح اعلام کردند که پایگاه عین الاسد محل استقرار نیروهای نظامی آمریکا در غرب عراق در معرض حمله قرار گرفته است.
گزارش اولیه منابع امنیتی حاکی بود که حمله با دو موشک اتفاق افتاده، اما به فاصله کوتاهی اعلام شد که حمله پهپادی بوده است.
کانال خبری «صابرین نیوز» نزدیک به گروه‌های مقاومت عراقی گفته است که حمله با دقت به اهداف مورد نظر در پایگاه عین الاسد اصابت کرده است.
حملات پهپادی به مواضع آمریکایی‌ها در عراق طی هفته‌های اخیر برای چندمین بار است که اتفاق می‌افتد و آمریکایی‌ها از این رویکرد در حملات گروه‌های مقاومت عراقی به شدت نگران شده‌اند.
این درحالی است که در گذشته حملات فقط به راکت‌های «کاتیوشا» و پاره‌ای موشکهای کوتاه برد محدود می‌شد.
این حملات باعث افزایش گشت و پایش هواپیماهای آمریکایی در آسمان عراق شده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه