ارسال به دیگران پرینت

2 پایه برق در اهواز حین سرقت تخریب شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از سقوط دو اصله پایه برق فشار متوسط توسط سارقان در یکی از مناطق اهواز خبر داد.

2 پایه برق در اهواز حین سرقت تخریب شد

حسن کریمی  با اشاره به سقوط دو اصله پایه فشار متوسط توسط سارقان در یکی از مناطق اهواز اظهار کرد: سرقت پایه و تجهیزات دو پایه برق فشار متوسط توسط سارقان مخرب اموال عمومی در مسیر جاده شهید بقایی، موجب قطع چند ساعته برق این منطقه شد.

وی افزود: گروه‌های فنی برق پس از این حادثه، طول خط را بررسی و پس از جداسازی خط آسیب‌دیده، اقدام به برق‌دار کردن شبکه کردند.

کریمی عنوان کرد: در زمان حضور تیم‌های عملیاتی برای شناسایی و رفع اشکال شبکه، سارقان به طرف ماموران شرکت توزیع نیروی برق اهواز تیراندازی کردند و سپس متواری شدند.

وی بیان کرد: سارقان در برخی از مناطق اهواز با انگیزه استفاده از میلگرد درون پایه‌های برق، اقدام به تخریب پایه‌ها می‌کنند و پس از نصب پایه جدید توسط عوامل شرکت توزیع برق، در فرصت مناسب برای تخریب کل پایه و خارج کردن میلگردها مراجعه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهوز گفت: بر اساس دستورالعمل‌های جدید، پایه آسیب‌دیده پس از نصب پایه جدید منتقل خواهد شد تا شرایط برای سارقانی که اقدام به دزدیدن میلگردهای پایه‌های برق می‌کنند، فراهم نشود.

کریمی ادامه داد: سارقان در ماه‌های اخیر چندین بار در سطح کلانشهر اهواز، اقدام به تخریب پایه و سرقت تجهیزات شبکه برق کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت حفظ اموال عمومی و همچنین استمرار خدمات‌رسانی به مردم در حوزه برق، لازم است با افراد سودجو که به این شبکه آسیب و خسارت می‌زنند، به صورت جدی برخورد شود.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه