ارسال به دیگران پرینت

علائم ویروس کرونا | نامزد اینترنتی که وجود خارجی نداشت

خانمی ناپدید شدن نامزدش را به پلیس گزارش کرد و شوک بزرگ زمانی به کاترین وارد شد که پلیس به او اطلاع داد این مرد که او خبر ناپدید شدنش را گزارش کرده وجود خارجی ندارد.

علائم ویروس کرونا  |  نامزد اینترنتی که وجود خارجی نداشت

زنی پس از مراجعه به پلیس برای جستجوی نامزدش که ناگهان ناپدید شده بود در اداره پلیس با واقعیتی رو به رو شد که او را شوکه کرد. پلیس به او گفت که همچین شخصی وجود خارجی ندارد.

کاترین فرب می‌گوید که او دو سال با یک مرد نامزد بوده و قرار گذاشته بودند تا پس از پایان همه گیری کرونا مراسم ازدواجشان را برگزار کنند. این دو از طریق اینترنت باهم در ارتباط بودند و یکبار یکدیگر را ملاقات کردند. با شروع شیوع بیماری، مرد جوان به کاترین گفت که ممکن است علائم ویروس کرونا را داشته باشد و می‌خواهد به بیمارستان برود. مرد به بیمارستان رفت و به کاترین گفت که در آنجا بستری شده تا زودتر بهبود یابد. مدتی گذشت و مرد جوان ارتباطش را با کاترین قطع کرد و دیگر به تماس‌ها یا پیام‌های او پاسخ نداد و همین موضوع بیش از پیش کاترین را نگران کرد.

کاترین در این باره گفت: "من ترسیدم و شروع به زنگ زدن به بیمارستان کرد، فکر کردم که اتفاق بدی برای او افتاده، اما او در بیمارستان نبود. " کاترین متوجه شد که نامزدش به هیچ بیمارستانی مراجعه نکرده، بنابراین تصمیم گرفت با پلیس تماس بگیرد تا ناپدید شدن او را گزارش کند. شوک بزرگ زمانی به کاترین وارد شد که پلیس به او اطلاع داد این مرد که کاترین خبر ناپدید شدنش را گزارش کرده وجود خارجی ندارد. کاترین با انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی در این باره توضیح داد: "او نه تنها با بیماری و بستری شدن در بیمارستان من را فریب داد، بلکه دو سال درباره هویت واقعی خودش نیز به من دروغ گفت. "

ویدئوی کاترین پس از به اشتراک گذاشته شدن در اینترنت، نزدیک به ۵۰۰ هزار لایک به دست آورد و برخی از کاربران برای کاترین نوشتند: "او حتما ازدواج کرده و دیگر قادر به ادامه این رابطه نبوده است. "، دیگری نوشت:" او ممکن است یک قاتل زنجیره‌ای باشد و خوشبختانه شما از دست او نجات پیدا کردید. "

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه