ارسال به دیگران پرینت

حمله جوان ۱۸ ساله به مهد‌کودک در برزیل پنج کشته برجای گذاشت

حمله یک مرد جوان ۱۸ ساله با قمه به مهد کودکی در جنوب برزیل منجر به کشته شدن سه کودک و دو کارمند شد. انگیزه این حمله هنوز مشخص نیست و مهاجم هیچ سوء سابقه‌ای نداشته است.

حمله جوان ۱۸ ساله به مهد‌کودک در برزیل پنج کشته برجای گذاشت

به گزارش پلیس شهر "سوآدادس" واقع در ایالت جنوبی "سانتا کاتارینا" یک جوان ۱۸ ساله با قمه‌ای شبیه "شمشیر سامورایی" وارد مهد کودک "آکوارآلا" شده و سه کودک زیر دو سال و دو کارمند را به قتل رسانده است. یک کودک دیگر هم در جریان این حمله زخمی شده که جراحات او سطحی بوده است.

به گفته مقامات، کارمندان مهد کودک به سرعت عکس‌العمل نشان داده کودکان را در اتاقی مخفی کرده‌اند و بدین گونه مانع از تلفات احتمالی بیشتر شده‌اند.

قمه ضبط شده مهاجم

قمه ضبط شده مهاجم

برزیل یکی از کشورهای خشن جهان محسوب می‌شود. با این حال حملاتی از این دست به مدارس یا مهد کودک کمتر در آن دیده می‌شود. دو سال پیش هم حمله به یک مدرسه در "سوزانو" واقع در ایالت سائوپائولو موجی از همدردی عمومی را برانگیخت.

شهردار ۳۵ ساله شهر "سوآدادس" در حالی که در مقابل دوربین‌ها اشک می‌ریخت این روز را "غم‌انگیز‌ترین روز تاریخ شهر" دانست.

دانیلا راین‌ار، فرماندار ایالت سانتا کاتارینا که شمار زیادی از مهاجران آلمانی‌تبار در آنجا زندگی می‌کنند در عکس‌العمل به این حمله سه روز عزای عمومی اعلام کرده است.

 

مهاجم پس از حمله اقدام به خودزنی کرده و از ناحیه گردن، بالاتنه و شکم زخمی شده است. به گزارش پلیس، مرد جوان هیچ سوء سابقه‌ای نداشته و انگیزه حمله مشخص نیست.

 

منبع : دویچه وله
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه