ارسال به دیگران پرینت

توقیف شناور حامل اتباع هندی مبتلا به کرونا در جاسک

| ماموران دریابانی جاسک یک شناور را، با ۱۹ سرنشین هندی در آب‌های محدوده جاسک توقیف کردند.

توقیف شناور حامل اتباع هندی مبتلا به کرونا در جاسک

 

فرماندار جاسک گفت: پس از توقیف شناور و انجام آزمایش، ابتلاء ۲ تبعه هندی به ویروس کرونا مثبت اعلام شد.

محمد رادمهر افزود: اکنون همه سرنشینان این شناور، قرنطینه هستند.

وی گفت: آزمایش‌های گرفته شده از این افراد، برای مشخص شدن نوع کرونا به بندرعباس و تهران فرستاده شده است.

 

منبع : خبرگزاری صدا و سیما
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه