ارسال به دیگران پرینت

کارشناسان بازار بورس را مثبت، پیش‌بینی کرده‌اند

بازار سهام هفته گذشته نوسان‌های زیادی را تجربه کرد. شاخص کل روند نوسانی را در این هفته داشت و در نهایت به کانال یک میلیون و ۲۱۰ هزار واحد رسید. در اواخر هفته شاخص‌سازان با سیگنال‌های مثبت جلسات سران و افزایش قیمت‌های جهانی کامودیتی‌ها روند صعودی را پیمودند. اما پیش‌بینی کارشناسان برای هفته پیش‌رو چگونه است؟

کارشناسان بازار بورس را مثبت، پیش‌بینی کرده‌اند

در هفته گذشته شاخص کل از کانال یک میلیون و ۱۸۶ هزار واحدی حرکت خود را آغاز کرد و در آخرین روز معاملات در کانال یک میلیون و ۲۱۰ هزار واحد به کار خود پایان داد. از ابتدای هفته تاثیر سیگنال‌های مختلف داخلی و جلسات سران سه قوه و مصوبات هیات اقتصادی دولت با رئیس سازمان بورس بر بازار مشخص شد و به نظر می‌رسد در کوتاه مدت اثرات مثبت و مقطعی را در بازار بگذارد.

تاثیر مثبت افزایش قیمت سنگ آهن و مس سیگنال‌های مهم دیگری بودند که نمادهای کامودیتی محور را تحت تاثیر خود قرار داد و باعث روند صعودی شاخص‌سازان از اواخر هفته گذشته شدند.

برای هفته دوم اردیبهشت ماه عمده کارشناسان بازار را مثبت،صعودی و متعادل پیش‌بینی کرده‌اند. به نظر می‌رسد نمادهای مهم و تاثیرگذار بر شاخص فلزات اساسی، گروه بانکی، گروه معدنی و صنعتی چندرشته‌ای باشند.

 

منبع : تجارت‌نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه