ارسال به دیگران پرینت

1480 چیست و چه زمانی به درد میخورد

مشکلات خود را با شماره ۱۴۸۰ بهزیستی درمیان بگذارید

1480 چیست و چه زمانی به درد میخورد

 

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور از مردم خواست مشکلات خانوادگی، اعتیاد، کودک و نوجوان، تحصیلی، تربیتی، پیش از ازدواج و مشکلات سلامت روان و بالینی خود را با تلفن صدای مشاور بهزیستی به شماره ۱۴۸۰ مطرح کنند.

 راهنماهای بالینی در حیطه مشاوره و راهنمایی صدای مشاور ۱۴۸۰ تدوین شده و خدمات آن با هدف کاهش آسیب های اجتماعی به طور رایگان از هشت صبح تا هشت شب در تمام نقاط کشور در دسترس مردم است.

با توجه به تقاضاهای مردمی، خدمات صدای مشاور ۱۴۸۰ بهزیستی در تهران، روزهای جمعه نیز ارائه می شود و فرآیند نظارتی آن نیز توسط سوپروایزرها انجام می شود.

تمام تماس های مردمی با خط صدای مشاور ۱۴۸۰، محرمانه و امن است و افراد می توانند مشکلات و مواردی که طرح کردن آنها به صورت حضوری برایشان مشکل است، به صورت تلفنی با مشاوران درمیان بگذارند.

مشاوره های لازم به صورت تلفنی ارائه می شود و پس از ارزیابی های اولیه در صورت لزوم افراد برای دریافت خدمات تخصصی به مراکز مجاز بهزیستی ارجاع داده می شوند؛ مراکز مشاوره مجاز بهزیستی عملکردی شفاف دارند.

 سازمان بهزیستی کشور علاوه بر صدای مشاور با شماره ۱۴۸۰، خط ملی اعتیاد با شماره ۰۹۶۲۸ و خط اورژانس اجتماعی برای موارد کودک آزاری، همسرآزاری، معلول آزاری و سالمند آزاری و موارد خودکشی با شماره ۱۲۳ را در دسترس مردم قرار داده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • حمید ارسالی در

      باعث و بانیش خونوادم بودن که هنوزم باور ندارن فکر میکنن فیلم بازی میکنم .

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه