ارسال به دیگران پرینت

احداث بزرگترین پروژه تولید مسکن کشور در بندرعباس

استاندار هرمزگان گفت: فردا طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، عملیات احداث ۱۰هزار واحد مسکن در بندرعباس آغاز می‌شود.

احداث بزرگترین پروژه تولید مسکن کشور در بندرعباس

خبرآنلاین ؛ فریدون همتی اظهار کرد: ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی شهر بندرعباس با پشتیبانی مالی اراضی ۳۵۰ هکتاری منجر به ارتقا کیفیت زندگی در بافت های هدف شهر می شود.

وی با بیان اینکه این پروژه به عنوان بزرگترین پروژه تولید و عرضه مسکن کشور به شمار می رود، افزود: در اراضی ۳۵۰ هکتاری بندرعباس، ۱۰هزار واحد مسکونی با متراژ ۱۰۰ تا ۱۵۰ متر مربع ساخته می شود که این واحد ها دارای تاسیسات و زیرساخت های شهری، مسجد، مهدکودک، مدرسه، درمانگاه، کلانتری، ورزشگاه پارک و فضای سبز هستند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه قرارداد ساخت این پروژه ۴۸ ماهه است ولی طبق برنامه ریزی انجام شده باید ۳۸ ماهه تحویل داده شود، عنوان کرد: واحدهای مسکونی پروژه ۳۵۰ هکتاری بندرعباس در قالب ۶۰۵ بلوک ساختمانی طراحی شده که نیازمند سرمایه گذاری بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان است.

همتی اضافه کرد: با تجهیز کارگاه این پروژه، فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی آفرینی شهری ایران، عملیات احداث این واحدها در بندرعباس آغاز می شود.

استاندار هرمزگان همچنین گفت: پروژه مسکونی تجاری دریای نور که به‌صورت مشارکتی با بخش خصوصی با ۸۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری به مرحله بهره برداری رسیده و مرکز تجاری ۲۵۰ واحدی گامبرون که برای خدمات رسانی به شهرک پیامبراعظم (ص) احداث شده است، فردا با حضور وزیر راه به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: کلنگ احداث ۲۵۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن نیز در شهرک پیامبراعظم (ص) به زمین زده می شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه