ارسال به دیگران پرینت

سخنگوی دولت:

دکتر ظریف ،حتما توضیحات لازم را درمورد سوء برداشت ها ارائه می کند

ربیعی، سخنگوی دولت گفت: ما منتظر خواهیم بود آقای ظریف به ایران بازگردد و ایشان حتما توضیحات لازم در خصوص سوء برداشت‌ها را ارائه می کند، این فایل در واقع برش‌های گزینشی از یک گفت وگویی بسیار طولانی است که با جهت‌گیری‌های شیطنت آمیز مختلف منتشر شد.

دکتر ظریف ،حتما توضیحات لازم را درمورد سوء برداشت ها ارائه می کند

علی ربیعی سخنگوی دولت گفت که ظریف در مورد صوت منتشره «توضیحات لازم» را ارائه خواهد کرد.

سخنگوی دولت در نشست خبری صبح امروز خود با اشاره به انتشار فایل صوتی صحبت‌های وزیر امور خارجه و حواشی آن گفت: این فایل صوتی توسط تلویزیون کینه توز که با دلارهای نفتی اداره می‌شود و از روز تاسیس طرفدار سرسخت رنج و تهدید مردم ایران بوده است، منتشر شد، این امر نشانگر توطئه آمیز بودن ربایش و پخش گزینشی این مصاحبه است.

وی ادامه داد: رییس جمهور به وزارت اطلاعات دستور دادند عوامل توطئه را شناسایی کنند، این ربایش اسناد توطئه‌ای علیه دولت، نظام، انسجام داخلی، نهادهای کارآمد و سرافراز ما در میدان‌ها و همچنین توطئه ای علیه منافع ملی ماست. ما منتظر خواهیم بود آقای ظریف به ایران بازگردد و ایشان حتما توضیحات لازم در خصوص سوء برداشت‌ها را ارائه می کند، این فایل در واقع برش‌های گزینشی از یک گفت وگویی بسیار طولانی است که با جهت‌گیری‌های شیطنت آمیز مختلف منتشر شد.

وی تاکید کرد: این گفت و گو بخشی از برنامه آنسوی دولت با موضوع گزارش و روایت خدمات و اقدامات و چالش‌های و دستاوردهای دولت‌های یازدهم و دوازدهم بود که زیر نظر مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری مصاحبه هایی را با وزیران و معاونان رییس جمهور در چهارچوب تاریخ شفاهی دولت‌های یازدهم و دوازدهم انجام شده است. بنا بود که فایل کامل نسخه صوتی تصویری و مکتوب گفت و گوها در دفتر هیات دولت با درجه طبقه بندی آرشیو شود و یک نسخه گزیده از هر گفت وگو با توافق مصاحبه شونده‌ها در یک نهاد مطالعاتی آرشیو و سپس منتشر و در دسترس عموم قرار گیرد.

ربیعی خاطر نشان کرد:در مورد مصاحبه با ظریف، فایل گفت وگو با ایشان به دلیل روشن که همه ابعاد آن روشن نیست، ولی توطئه آمیز بودن آن روشن است، توسط افرادی که هویت آنان در حال بررسی است به سرقت رفت و منتشر شد. جمع بندی فعالیت‌ها و اقدامات در پایان همه دولت‌ها امری مرسوم بوده است و این بار با نگاه نوآورانه با دو هدف انتقال تجارب با هدف آسیب‌شناسانه و سپس مستندساختن فعالیت‌ها و اقدامات دولت هم برای ثبت تاریخی و هم مطالعه علاقه مندان به شکل انتشار عمومی پیش بینی شده بود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه