ارسال به دیگران پرینت

شهریار مغانلو هوایی شد / طارمی به پرسپولیس برگشت

علی علیپور در ایران به همه افتخارات رسیده بود و دیگر برای بازی در پرسپولیس انگیزه نداشت و به همین دلیل اصرار کرد که از این تیم جدا شود اما شهریار مغانلو بعد از گلزنی در پیکان خیلی زود هوایی شد و به اروپا رفت.

 شهریار مغانلو هوایی شد / طارمی به پرسپولیس برگشت

گلزنی‌های علی علیپور در لیگ پرتغال آغاز شده و آقای گل لیگ برتر ایران در فصل هفدهم توانسته جایگاهش را بعد از گذشت یک نیم فصل در ماریتیمو پیدا کند. علیپور با پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده و برای رقابت با مهاجمان تیم ملی که در اروپا می‌درخشند راهی پرتغال شده بود تا در سطحی بالاتر بازی کند و حتی به تیم ملی در بازی‌های جام جهانی برسد.

علیپور در ایران به همه افتخارات رسیده بود و دیگر برای بازی در پرسپولیس انگیزه نداشت و به همین دلیل اصرار کرد که از این تیم جدا شود اما شهریار مغانلو بعد از گلزنی در پیکان خیلی زود هوایی شد و به اروپا رفت. مهاجم نوک اسبق پیکان فکر می‌کرد فوتبال خیلی ساده است و در تمامی تیم‌ها او به نفر اول تبدیل می‌شود اما عدم تجربه بازی‌های بین المللی باعث شد شهریار خیلی زود دیپورت شود و به ایران بازگردد.

حالا شهریار بازی های سطح بالای آسیایی را تجربه می‌کند و در تیمی مثل پرسپولیس که باید سه روز یک بار بازی کند و در سه جام می‌جنگد فوتبال حرفه‌ای می‌آموزد. شهریار تصمیم عجولانه‌ای برای رفتن به یک لیگ سطح بالا گرفت. حتی طارمی هم نتوانست از ایران یک دفعه به لیگ ترکیه برود و به پرسپولیس برگشت و در نهایت هم از الغرافه قطر راهی لیگ‌های اروپایی و پرتغال شد. برای رسیدن به قله‌های موفقیت در فوتبال باید پله‌های را یکی یکی بالا رفت و شهریار به موقع تصمیم عجولانه خود را برای بازی در اروپا اصلاح کرد و حالا می‌تواند با کوله باری از تجربه و البته محبوبیت به اروپا باز گردد.

 

منبع : خبرورزشی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • Fashu Poshteh ارسالی در

      بذار اول جام لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا رو بالای سرش ببرد بعد برود هرجا دلش خواست

    • ربیعی ارسالی در

      دربازی الوحده وپرسپولیس آنچنان خودخواهانه وبد بازی کرد که تمام موقعیتهای بوجود آمده را از دست داد .بزرگترین دشمن هر انسان تکبر و خودبینی اوست وبزرگترین دوست او تواضع وفروتنی اوست ..بازی گروهی در فوتبال راه موفقیت است.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه