ارسال به دیگران پرینت

یک زن به خاطر نوار ویدیو پس از ۲۱ سال به دام افتاد

باور کردنی نیست، اما یک زن آمریکایی پس از ۲۱ سال به دلیل عدم بازگرداندن نوار VHS یا ویدیویی با اتهامات فدرال روبه رو و دستگیر شده است.


 یک زن به خاطر نوار ویدیو پس از ۲۱ سال به دام افتاد

باور کردنی نیست، اما یک زن آمریکایی پس از ۲۱ سال   به دلیل عدم بازگرداندن نوار VHS یا ویدیویی با اتهامات فدرال روبه رو و دستگیر شده است.

کارون مک براید، ساکن سابق اوکلاهما، به دلیل عدم بازگرداندن نوار VHS به نام "Sabrina the Teenage Witch" که ۲۱ سال پیش کرایه کرده بود، با اتهام اختلاس فدرال مواجه است.

 

اما او چگونه پس از ۲۱ سال به دام افتاد؟ او که در  اوکلاهما ازدواج کرده بود، در حالی که قصد داشت نام خانوادگی خود را در گواهینامه رانندگی تگزاس تغییر دهد، متوجه شد که وی در ایالت قدیمی خود یک زن تحت تعقیب است.

او می‌گوید: "من برای تغییر گواهینامه رانندگی خود رفتم، در طی دوران کرونا امور اداری غیر حضوری است، بنابراین، من برای اداره صدور گواهینامه ایمیل ارسال کردم و آن‌ها برای من پاسخ ارسال کردند و به من گفتند که من در اوکلاهما یک مشکل دادم. "

اسناد آنلاین نشان می‌دهد که کارون مک براید زنی  در سال ۱۹۹۹ نوار VHS اجاره‌ای "Sabrina the Teenage Witch" را پس نداده است. وی گفت: "مقامات  به من گفتند که اتهام من مرتبط با نوار VHS است و من مجبور شدم با خودم تکرار کنم، زیرا فکر کردم این یک موضوع  دیوانه کننده است. "

 

مک براید به FOX ۲۵ گفت که به یاد نمی‌آورد که هرگز فیلم را اجاره کرده باشد. جالب است که اکنون حتی مغازه تجاره فیلم بسته شده، اما پرونده شکایت باز است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه