ارسال به دیگران پرینت

کمک ۲ میلیاردی خیّری در زنجان برای آزادای زندانیان

مردم می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۳۶۲۶ و شماره حساب ۰۲۲۴۱۳۷۳۹۷۰۰۶ نزد ستاد دیه استان زنجان واریز کنند.

کمک ۲ میلیاردی خیّری در زنجان برای آزادای زندانیان

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان گفت: یک خیر در شهرستان سلطانیه با واریز ۲ میلیارد ۱۴۰ میلیون ریال به حساب ستاد دیه، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان را فراهم کرد.

محمد جوادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مجازی جشن گلریزان برای آزادی زندانیان در سال‌جاری، اظهار کرد: یک خیر در شهرستان سلطانیه با واریز ۲ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال به حساب ستاد دیه، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان نیازمند استان را فراهم کرد.

وی افزود: همزمان با فرا رسیدن ایام مبارک ماه رمضان و آغاز جشن‌های گلریزان مجازی، مردم خیر استان در قالب پویش زنجان همدل به زندانیان نیازمند استان کمک می‌کنند، به ‌طوری ‌که تاکنون بیش از ۶۰۰۰ نفر در پویش زنجان همدل کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های ستاد دیه استان واریز کردند.

این مسئول ادامه داد: از شروع این پویش تاکنون بیش از ۱۸ میلیارد ریال توسط مردم نوع‌دوست استان به حساب‌های معرفی شده توسط ستاد دیه استان واریز شده که موجبات آزادی نزدیک به ۶۰ نفر از زندانیان فراهم شده است و برخی از این زندانیان توانستند قبل از تحویل سال به کنار خانواده‌های خود بروند.

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان، تصریح کرد: جشن گلریزان با عنوان «زنجان همدل» در سطح همه شهرستان‌ها به شکل غیرحضوری برگزار می‌شود و مردم می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۳۶۲۶ و شماره حساب ۰۲۲۴۱۳۷۳۹۷۰۰۶ نزد ستاد دیه استان واریز کنند.

جوادی یادآور شد: سال گذشته با کمک‌ خیران، ۲۴۸ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند که هشت نفر از آن‌ها خانم بودند. مبلغ بدهی این زندانیان ۴۸ میلیارد و ۱۷۴ میلیون و ۹۹۷ هزار تومان بود که با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مددکاران زندان، ۳۰ درصد شکات رضایت دادند و بقیه مبلغ از طریق کمک‌های بلاعوض ستاد دیه استان و کشور، بانک‌های عامل (به‌ صورت وام پرداختی) بیمه خودرو، قبولی اعسار و آورده محکوم پرداخت شده است.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه