ارسال به دیگران پرینت

حمید مطهری از پرسپولیس جدا می شود؟| جریان رفتن حمید مطهری به سایپا

حمید مطهری از پرسپولیس جدا می شود؟ جریان رفتن حمید مطهری به سایپا چیست؟ حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی طرفدارهای زیادی از جمله تیم سایپا پیدا کرده است.

حمید مطهری از پرسپولیس جدا می شود؟| جریان رفتن حمید مطهری به سایپا

حمید مطهری از پرسپولیس جدا می شود؟ جریان رفتن حمید مطهری به سایپا چیست؟ حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی طرفدارهای زیادی از جمله تیم سایپا پیدا کرده است. 

حمید مطهری دستیار با سابقه و محجوب یحیی گل محمدی در حالی با پیشنهاد خوبی از سوی ساپیا برای حضور در راس کادر فنی نارنجی ها روبرو شده که از این پیشنهادها در طول این فصل تقریبا از سوی همه تیم های لیگ برتری به مطهری رسیده که با پاسخ منفی مربی سرخ ها مواجه شده است.

این در شرایطی است که به نظر می رسد این موضوع از سوی مدیران باشگاه سایپا رسانه ای شده و مطهری و پرسپولیسی ها در شرایط فعلی اصلا علاقه ای به رسانه ای شدن این خبر نداشتند. در مجموع بعید است در روزهای آینده پالس های مثبتی از سوی مطهری و پرسپولیسی ها در این خصوص به سوی ساپیایی ها برسد.

در چنین شرایطی و در حالی که مطهری به عنوان یکی از مهم ترین ارکان کادر فنی پرسپولیس در کنار یحیی گل محمدی در هند به سر می برد و تمام تمرکزش روی کمک به یحیی در ماموریت آسیایی پرسپولیس معطوف است خبر پیشنهاد سایپایی ها در حالی منتشر می شود که بعید است با موافقت مطهری و همین طور مسئولان باشگاه روبرو شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه