ارسال به دیگران پرینت

سارقان حرفه ای با ۳۰۵ فقره سرقت در کرج دستگیر شدند

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو و وسایل داخل خودرو ها با ۳۰۵ فقره سرقت در مناطق مختلف شهرستان کرج خبر داد .

سارقان حرفه ای با ۳۰۵ فقره سرقت در کرج دستگیر شدند

به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت که  در پی وقوع سرقت های متعدد خودرو، محتویات و قطعات داخل خودرو در سطح کلان شهر کرج، موضوع درپایگاه دوم پلیس آگاهی استان البرز در حال بررسی بود که یک فقره پرونده سرقت خودرو به همراه متهم دستگیر شده از کلانتری ۱۹ باغستان به این پلیس ارجاع شد.

وی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه و استعلام از سوابق متهم متوجه شدند که نامبرده دارای سوابق متعدد سرقت بوده و با همکاری سه نفر از همدستانش اقدام به سرقت خودرو، لوازم و محتویات داخل خودرو در مناطق مختلف کرج کرده است.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت:  هویت سایر همدستان وی نیز شناسایی و در چند عملیات منسجم و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیر زیادی اموال مسروقه از آن ها کشف و پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر سرقت ۲۵ دستگاه خودرو و ۲۸۰ فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو اعتراف کردند.

سردار محمدیان با بیان اینکه تاکنون ۹۰ نفر ازمال باختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد، اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به دادسرا با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه