ارسال به دیگران پرینت

تکاپو در تل‌آویو با پیشرفت در مذاکرات وین

پایگاه خبری اکسیوس (Axios) در گزارشیفاش کرده است که آژانس های اطلاعاتی اسرائیل بر این باورند که مذاکرات برجامی در وین، به بازگشت ایالات متحده به توافق هسته ای ۲۰۱۵ منتهی می‌شود.

تکاپو در تل‌آویو با پیشرفت در مذاکرات وین

اقتصاد نیوز | پایگاه خبری اکسیوس (Axios) در گزارشیفاش کرده است که آژانس های اطلاعاتی اسرائیل بر این باورند که مذاکرات برجامی در وین، به بازگشت ایالات متحده به توافق هسته ای ۲۰۱۵ منتهی می‌شود.

بر همین اساس در دو هفته آینده مِیر بن شبات مشاور امنیت ملی، آویو کچاوی رئیس ستاد ارتش، تامیر هایمن رئیس اطلاعات ارتش اسرائیل، و نیز یوسی کوهن رئیس موساد برای گفتگو با همتایان خود در مورد ایران به واشنگتن سفر خواهند کرد.

باراک راوید، خبرنگار آکسیوس در تل‌آویو درباره جلسه مشترک نهادهای اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل درباره ایران و مذاکرات احیای برجام در وین، نوشت: دو مقام شرکت کننده در جلسه به من گفتند که مقامات ارشد اطلاعات ارتش (IDF) و موساد، محتوای جلسه مشترک کابینه امنیتی را مختصراً اعلام کردند که "گفتگوها در وین بین ایران و سایر قدرتهای جهانی منجر به بازگشت ایالات متحده به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ خواهد شد."

 موساد عمده جلسه کابینه را به توضیح در مورد وضعیت برنامه هسته‌ای ایران پرداخت. مقامات اطلاعات نظامی در این نشست درباره اقدامات ایران در منطقه بحث کردند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه