ارسال به دیگران پرینت

برخورد پلیس با دورهمی ۱۰۰ نفره کافه‌ای در شرق تهران

سرویس اجتماعی - معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ از برخورد پلیس با یک دورهمی ۱۰۰ نفره در کافه‌ای واقع در شرق تهران خبر داد.

برخورد پلیس با دورهمی ۱۰۰ نفره کافه‌ای در شرق تهران

سرهنگ نادر مرادی دراین باره گفت: روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از طریق منابع خبری و اطلاعاتی متوجه شدند که یک دورهمی شبانه با حضور بیش از ۱۰۰ نفر در یکی از کافه های واقع در شرق تهران برگزار شده که بلافاصله رسیدگی به موضوع را دستورکار خود قرارداده و از صحت گزارش واصله اطمینان پیدا کردند. 

وی با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز پلمب کافه گفت: ماموران با حضور در محل این کافه رستوران معروف مشاهده کردند که حدود ۱۰۰نفر مرد و زن بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این کافه رستوران حضور دارند که بلافاصله ماموران نسبت به پایان دادن به این فعالیت اقدام کردند و کافه مذکور را نیز به سبب بی توجهی به مقررات مربوط به کرونا پلمب کردند. 

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه متصدی واحد مذکور نیز بازداشت و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: برای این فرد پرونده ای تشکیل شده و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع : برخط
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه